“Fantastisk mat og veldig god service ”
Anmeldelse av Tiffany's Kitchen

Tiffany's Kitchen
Vurdert som nr. 1 av 190 Restauranter i Juan-les-Pins
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

En perle i Juan les Pins! Nydelig mat og super service - alt helt perfekt! Eneste negative ting er at det er altfor lyst inne og kanskje ikke så intimt..

Men dette er vår favoritt i byen akkurat nå!!

Takk, Bente S

Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat til en meget hyggelig pris...Anbefales på det varmeste....hilsen Lady's night

Takk, Randi H
Tiffany P, Gérant på Tiffany's Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2017

Thank you so much for your review Randi. Lady's nights are awesome and it was a pleasure having you at our table for it :)
I hope to see you girls again soon

Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Har vært hos Tiffany's ved flere anledninger. Alltid fornøyd- også denne gang! God laks som forrett, fantastisk andebryst og husets deilige sjokoladekake til slutt. Kommer helt sikkert tilbake!

Takk, Jan O J
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Beste andebryst jeg noen sinne har smakt. Kan absolutt anbefales.
Meget god valuta for pengene, tommel opp fra meg.

Takk, DyreparkenHotell
Anmeldt 12. august 2017

Jeg tror vi 3 voksne som spiste her konkluderte med at dette var det beste og/ eller ihvertfall det mest delikate måltidet vi spiste i hele ferien. Maten var fersk, organisk, delikat og med utrolig gode smaker. Fisk og kjøtt ble servert med fargerike og gode grønnsaker. Ikke veldig store porsjoner på hovedretten, så hvis du er veldig sulten kan du bestille forrett og/eller dessert. Prisene er ikke avskrekkende. Utrolig koselig lite torg, med litt lokaltrafikk i nærheten. Søte servitører som snakker godt engelsk.

Takk, Ann Karin O

Reisende som så på Tiffany's Kitchen, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Tiffany's Kitchen? Del dine erfaringer!