“Familie middag”
Anmeldelse av Tiffany's Kitchen

Tiffany's Kitchen
Vurdert som nr. 1 av 207 Restauranter i Juan-les-Pins
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende familiedrevet restaurant. Utmerket mat og service. Lokale råvarer. En liten Perle I Juan les Pins.

Dato for besøk: april 2019
Takk, theresef366

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Tiffany’s skuffer veldig sjelden. Nydelig mat og servering denne gang også. De utvider så det blir litt mer plass.

Takk, janoj231
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Spiste den beste burgeren jeg har hatt i hele mitt liv her. Nydelig, hjemmelaget mat. Menyen endres hver måned. Trivelige lokaler og gode priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, liveov
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Fortstår hvorfor restauranten ligger som topp anbefaling. Våre 2 tenåringer mente at de fikk de beste hamburgerene ever.
All vin kan også bestilles i glass.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ivar1802
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

En perle i Juan les Pins! Nydelig mat og super service - alt helt perfekt! Eneste negative ting er at det er altfor lyst inne og kanskje ikke så intimt..

Men dette er vår favoritt i byen akkurat nå!!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, abaa

Reisende som så på Tiffany's Kitchen, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Tiffany's Kitchen? Del dine erfaringer!