“Nydelig fiskerestaurant”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. oktober 2016

Vender alltid tilbake hit. Personlig og rask service, overdådig og estetisk innbydende tallerkener. Deilig mat, spesielt fisk. Litt nært strandveien, men trafikken glemmes når maten kommer på bordet.

Takk, Pavane53

Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Fire sultne nordmenn bestilte seabass (2 av oss) og biff med Madagaskarsos(2 av oss ), og fikk et flott måltid. God mat, rikelige porsjoner, og veldig god service:)

Takk, Ragnhild Elisab... M
Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Garantert beste restaurant i Juan les pins. Har bodd/feriert her i 10 år og besøkt utallige restauranter.

Service og mat er den beste i området.
Kjøtt og fiskeretter er nydelige.

Kommer du hit blir du fornøyd.

3  Takk, Burreh
Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Dette er en skjult skatt av en restaurant rett utenfor sentrum. Jeg har smakt mange biffer men dette er den beste jeg har smakt de siste 30 årene

1  Takk, Vidar B
Anmeldt 1. juli 2014

Vi har vært her før, og akkurat derfor gikk vi tilbake i år også. Menyen inneholdt flere retter, men vi visste hva vi skulle ha, Moules frites, eller for ikke innvidde: Blåskjell med pommes frites. Restauranten hadde to typer, Moules marinee, bare servert i sin egen kraft ( dvs. hvitvin og diverse krydderurter), og Moules creme, som også har rømme eller creme fraiche i "suppen" som skjellene ligger i når de blir servert. Nam! Suppen også. Med den lokale blekrøde Rosè-vinen som er distriktets spesialitet blir måltidet akkurat som ønsket. Restauranten er liten og ikke prangende på noen måte. Prisene deretter, behagelig lave. Men du sitter fortrinnsvis ute og har utsikt til sjøen og standpromenaden. Bon Appetit!

• Atmosfære
Takk, gkaa091

Reisende som så på L'horizon, så også på

Juan-les-Pins, Antibes
Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur
Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i L'horizon? Del dine erfaringer!