“Bra service ”

Vurdert som nr. 29 av 214 Restauranter i Juan-les-Pins
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Hei vi Pleide ligge ytters på piren 30 euro som er god pris i franske riviera . Bra service, veldig hyggelige ansatte . Maten Ok spiste en trøffel pizza til 36 euro smakte mye trøffel :)
Vi spiste også der på kvelden og det var helt greit men fremdeles veldig bra service :) beste beach club i juan les pins sentrum .

Dato for besøk: september 2019
Takk, 848nadiao

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Hver morgen gikk vi ned til stranden to min fra Hotel Helios og fikk solstoler på piren. Det er stoler i sanden og men i varmen er det deilig med litt vind. Man bør booke plass dagen før, det er ofte fullt. Utrolig søte ansatte på beachen/piren og restaurangen! Veldig bra mat, nyfanget fisk og bra vegetarmat. Har det meste på menyen og maten kommer raskt. De har full koll! Kan ikke vente til neste gang!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, anette696
Anmeldt 31. august 2017

Fantastisk opplevelse både ift plassering med bord på stranden, nydelig mat, god vin som passet og ypperlig service

Dato for besøk: august 2017
Takk, tobabe
Albert B, Propriétaire på Plage Helios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Takk for at du tar deg tid til å kommentere på ditt besøk på anlegget vårt.
Dine kommentarer belønne våre bestrebelser på å gjøre det bra, og vi er veldig takknemlig.
Vi vil gjerne ønske deg velkommen igjen.
Vennlig hilsen.

Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Fire år siden siste gang vi besøkte restauranten og ble ikke skuffet. Nydelig mat, god service og rett og slett vidunderlig å sitte med tærne i sanden og spise lunsj og drikke rosevin. Stranden med piren er et høydepunkt. Solsenger bør bookes dagen før for å få de beste sengene på piren. Der koster litt men er verdt hvert øre

Dato for besøk: september 2016
Takk, CatharinaS590
Albert B, Propriétaire på Plage Helios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2016

Takk for at du tok deg tid til å kommentere på ditt besøk på anlegget vårt.
Vi ser frem til å ønske deg igjen.
Vennlig hilsen.

Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, fantastisk pir, fantastisk mat og fantastisk service. Piren bør reserveres dagen før. Hvert år - alltid WOW!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sivmaris
Albert B, Propriétaire på Plage Helios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2016

Thank you very much for your comments on our beach and restaurant.
We are very happy you are spending a nice time with us.
Kinds regards.

Reisende som så på Plage Helios, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Plage Helios? Del dine erfaringer!