“Utmerket restaurant!”

Vurdert som nr. 12 av 206 Restauranter i Juan-les-Pins
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk bord uten å ha bestilt. Har ofte gått forbi her om kvelden, og det har alltid vært fullt. Vi var to som spiste hver vår hovedrett henholdsvis daurade og biff. Porsjonene var passe store. Dauraden kom med bakt potet, salat og smørsaus pluss to perfekt stekte kamskjell. Biffen var stekt som den skulle og var veldig mør. Tilbehøret var chateaubriandsaus, salat og pommes frites. Kelneren var oppmerksom og hyggelig. Vi kommer gjerne igjen. Litt i øverste prisklasse.

Dato for besøk: september 2017
Takk, elinmargrethem

Anmeldt 20. oktober 2016

Variert meny til noe høye priser, men de er verdt det. Meget hyggelig betjening. Anbefaler sverdfisken deres.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Pavane53
Anmeldt 4. juni 2016 via mobile enheter

Veldig god mat! Hyggelig atmosfære og koselig restaurant. Veldig hyggelige kelnere og god service. Verdt et besøk! :)

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Caroline A
Anmeldt 24. april 2015

Har bestilt bord igjen. Godt for både syn og smak og lukt Flere gode retter å velge mellom. Godt å slippe pizza og pastameny

Dato for besøk: april 2015
    • Atmosfære
Takk, Bodil55
Anmeldt 28. september 2013

Hadde bestilt en forholdsvis dyr entrecot, men skuffelsen var stor når kun en tørr entrecot med pommes frites og noen skarve salatblad ble presentert etter lang ventetid.
Dyrt og middelmådig!
Når vi klaget på ventetiden, ble kelneren sur.
For mange bord til 1 kelner og 1 kokk

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Juan-les-Pins, Antibes

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur
Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Ti Toques? Del dine erfaringer!