Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. oktober 2016

Jeg vil starte med å si at et renholdspersonal som stjeler fra gjestene på rommene er IKKE AKSEPTABELT! Helt seriøst! Jeg ble frastjålet en dongerijakke som jeg hadde hatt hengende på en stolrygg hele uken, inntil dagen før avreise, da var den borte. :-( De prøvde å bortforklare det med at de har et innleid firma som vasker, og derfor ikke kjenner alle personene som utfører renholdet. Helt på trynet. Etter 3 henvendelser i resepsjonen fikk jeg omsider en unnskyldning, men selvfølgelig ikke jakken tilbake. En dongerijakke er ikke det verste å bli frastjålet, jeg hadde smykker i toalettvesken som også lett kunne blitt borte (og som var mer verdifult), men likevel, å bli frasjålet saker på hotellrommet, uansett hva, er det frekkeste!
Det ellers fine oppholdet og uken i Juan Les Pins fikk en elendig avslutning.
Bodde på suite med balkong i 4 etg. Utiskt mot sjøen (og en byggeplass). Ok rom, men av eldre stil. Rommet kunne med fordel vært pusset opp og stå i stil til resepsjonsområdet. Dessuten ble vi forstyrret av bygningsarbeid over veien, hamring og banking fra kl 7.30 hver morgen. Fikk ikke byttet rom, men hadde heldigvis med ørepropper. Beliggenhet til strand og sentrumsgatene og restauranter var grei, kun 2 min gange unna. spiste ikke forkost, for den var dritdyr. Spiste heller på kafé i sentrum eller på stranden.
Suiten var utstyrt med tv, sofa, en tom minibar (som vi kunne bruke til kjøleskap), vannkoker og kaffekopper med porsjonspakker med kaffe. Tilbake til renholdet generelt; Ujevnt. Første dagen var putene og dynen bare slengt på sengen. Flere av dagene var baderommet ikke rengjort og vi fikk ikke rene kaffekopper eller påfyll av kaffe, slik vi hadde forventet å få inkludert i renholdet av en suite. Måtte hente rene kopper og kaffe selv i resepsjonen. Vi klagde 3 av 5 dager.
Gratis Wifi, var en vits. Umulig å logge seg på nettverket mer enn 5 sek om gangen mellom kl 08.00 og 24.00.
Kommer ikke tilbake.

Romtips: høyere etasjer har bedre utsikt og mindre mygg, men dessverre ingen tilgang til den gratis wifi.
Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Kjersti E
Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

God beliggenhet, men rommene trenger oppgradering. Dårlig houskeeping da skitne kopper og skjeer ikke ble skiftet og kaffe og toalett saker ikke fylt på. Dette forventer man når man har bestilt suite. Elendig WiFi som viste seg å være svært ustabil. Bra at det var safe på rommet selvom den var liten. Byggearbeid på andre siden av gaten som medførte mye støy fra ca kl 8.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, LunaLunata
Anmeldt 3. august 2015

Greit hotell med kort avstand til sentrum. Flott rom med god plass til 3.
Minus for ikke å bytte såpedispenser og for dyr frokost. Kostet 15 euro pr pers. pr dag
og det blir nærmere 3000,- for ei ukes opphold. Snevert frokostbord med lite pålegg etc. Bråk på natten.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, mortenk772
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Valgte hotellet på grunn av andre anmeldelser, og ble veldig positivt overrasket. Bodde i 4 netter på comfortrom. Romslig og velholdt rom med en liten balkong. Best av alt var et velfungerende aircondition som holdt konstant 22 grader enten vi var inne eller ute. Frokosten var ikke mer enn hva vi kunne forvente, men det var bekvemt å bare gå ned for å spise. Romslig spisesal der du kunne sitte inne eller ute.
Hyggelig og serviceinnstilt personale som var hjelpsomme til tross for manglende franskkunnskaper.
Og så lå hotellet veldig sentralt med kort avstand til stranden, shopping eller supermarked.
Vi opplevde at det meste er kostbart på den franske Riviera, det samme for hotellet, men følte vi fikk et flott opphold for en akseptabel pris. Vi bestilte "taxi" til flyplassen da vi skulle hjem. Det viste seg at dette er hotellets bil og som koster det samme som vanlig taxi. Men sjåføren kom til resepsjonen før avtalt tid slik at vi slapp å sitte å lure på om taxien kom eller ikke.
Skal vi tilbake til Juan les Pins så er dette hotellet å bo på.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, hansb861
Anmeldt 27. januar 2014

Vi hadde et nydelig stort og romslig rom med balkong og havutsikt. Betjening var veldig hjelpsomme. Frokosten var nydelig med stort utvalg. Hotellet ligger bare 3 minutters gange fra et yrende natteliv. Behagelige og myke senger. Hotellet har egen parkering under tak. Vi anbefaler dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2013
1  Takk, Jan_ErikJ_13