“Bra pizza”

Kjøkken: Pizza
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Beste pizzaen vi har spist så langt under oppholdet vårt i Juan les Pins. Anbefaler alle som liker god pizza å spise her.

Dato for besøk: august 2018
Takk, S5409REdanieln

Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Dro til denne restauranten etter å ha lest anmeldelser her på tripadviser. Når vi kom dit ved 14 tiden var det ingen som brydde seg om at vi stod der før vi etterhvert fikk beskjed om at det var finito... veldig rart midt i lunsjtiden!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Linda S
Anmeldt 20. juli 2017

Hadde høye forventninger etter å ha lest andres erfaringer her på Tripadvisor.
Min erfaring: Pizzasted slik man forventer det. Absolut verdt turen. Autentisk og god pizza. Sprø bunn og spennende valgmuligheter på topping. God og hyggelig service.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, A-Fjus
Anmeldt 5. januar 2017

Besøkte restauranten første åpningsdag i 2017. Hyggelig service, og den beste pizzaen vi har smakt! Har smakt andre retter der tidligere, men nå måtte vi bare prøve pizzaen, som virkelig svarte til forventningene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Pavane53
Sylvain M, Responsable relations publiques på O'Ptit Juan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2017

Pavane53

Really thanks for your nice review about our pizzas.
Thanks for your visit and hope to see you again.

Anmeldt 22. oktober 2016

Vi har spist her flere ganger, og maten er nydelig, både pizza, and på spyd og salater. Intimt og lite, god atmosfære. Hit kommer vi igjen og igjen.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Pavane53
Sylvain M, Responsable relations publiques på O'Ptit Juan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2016

Pavane53

really thanks for your kind review on our restaurant of Juan les pins.

Reisende som så på O'Ptit Juan, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i O'Ptit Juan? Del dine erfaringer!