“God mat og god service”
Anmeldelse av Mamma Mia

Mamma Mia
Vurdert som nr. 11 av 209 Restauranter i Juan-les-Pins
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Spiste middag her en kveld hvor vi ikke ønsket formell ramme eller stramme omgivelser. Hyggelig, avslappet, veldig god mat (moules frites, canard avec salad, pizza blanc). Veldig søt og oppmerksom kelner som ga god service. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: august 2017
Takk, AnnKarinO
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mamma Mia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2017

Ann Karin O

thanks for review and visit.

mamma mia

Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Først og fremst må jeg si at pizzaen er bra. Det er dessuten veldig store porsjoner. For de som bare skal ha en kjapp matbit er restauranten flott. Skal man kose seg, blir stemningen litt for steril. Det bråker også mye fra gata.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Toraldo38
Sylvain M, Responsable relations publiques på Mamma Mia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Toraldo38

thanks for your nice reveiw about our restaurant.

mamma mia

Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Vi gikk forbi denne restauranten et par ganger og tenkte at dette er litt gatekjøkken preg med mye lys og ikke koselig stemning. Sjekket tripadviser italiensk mat og så at Mamma Mia er ranket som nr 20 og tok sjansen. Vi bestilte lasagne og pizza prusicito. Begge var terningkast 6!!!! Mye og god mat!!!
Veldig god service fra Norma!!!
Trekker for litt dårlig kaffe og mye LED-lys og ikke stearinlys. Anbefales pga maten!!!!

Dato for besøk: august 2016
Takk, 652herman_
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjenning. Gode pizzaer og andre retter. Kan anbefales. Ligger nære stranden og starten på sentrum.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Trond R
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Familien var enige om at dette var et sted vi kunne besøke igjen. Hyggelig og oppmerksom betjening, god mat og fin atmosfære.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Knutmj

Reisende som så på Mamma Mia, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur
Juan-les-Pins, Antibes

Golfe-Juan Vallauris, Vallauris
Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Mamma Mia? Del dine erfaringer!