“Grei mat. ”
Anmeldelse av Restaurant Le J

Restaurant Le J
Vurdert som nr. 6 av 208 Restauranter i Juan-les-Pins
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig vin. Maten sto ikke i stil med prisen. Spiste biff,litt tørr. Rett og slett kjedelig mat. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trondheim68

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Dette var et intimt sted som ikke var så lett å finne, selv om det ligger i restaurant gata. Hyggelig betjening, serverte nydelig mat og god vin

Dato for besøk: juni 2018
Takk, runes45
Anmeldt 29. mars 2018

I løpet av en uke i området rundt Juan-les-Pins og Antibes, spiste vi på denne koselige,lille restauranten første og siste kveld av ferien. Maten er godt presentert, smaker fortreffelig og serveres i passe små porsjoner slik at selv en ganske småspist dame som meg tåler en treretters uten å måtte bæres ut med mageknip. Servitøren er en meget blid og serviceminded dame som betjener alle bordene alene med et smil og munnen og null stress. Imponerende! Prisene er lave sammenlignet med noe tilsvarende i Norge. Vil du bruke bittelitt mer penger på god mat enn de heller middelmådige restaurantene i samme gate, anbefaler jeg absolutt Le J!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, selektivia
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Her er alt godt! Maten, vinen og service av ypperste klasse! Vært her 5-6 ganger og går hit igjen! Hyggelig betjening uten innkastere i restaurantgaten i Juan les Pins, som vi vanligvis unngår. Greie med barn også! Synd vi ikke har oppdaget denne tidligere.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, abaa
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Meget vennlig mottagelse, koselig og intimt, hyggelig servering og fantastisk delikat og nydelig mat.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, paallie

Reisende som så på Restaurant Le J, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur
Juan-les-Pins, Antibes

Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Restaurant Le J? Del dine erfaringer!