“Thank yoi tood service”

God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Centre
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra, jeg likte det, velsig bra, god de greier jeg liker å spise mat, mat er bra for deg, siden da kan man leve lengre .

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 915madsp

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt restauranten av mannen i resepsjonen på hotellet. Hadde helt grei mat, vi spiste begge andebryst. Menneskene og service var strålende!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, alli2909
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Sikkert grei lunsjrestaurant, men holder ikke mål som middagsrestaurant. Spiste biffstek og kalvekjaker

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 521ronnyh
Anmeldt 21. oktober 2018

Dette er først og fremst en italiensk restaurant, med pasta og pizza. Vi fikk svært god tagliatelle med laks som anbefales. Servitøren var veldig stresset, og han svattet så det rant fra pannen. Ellers var det meste bra.

Takk, Morten S
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Siden her var allerede en del folk valgte vi å spise her. Bestilte en pizza, (som var meir enn stor nok til en person) og biff, biffen var heilt ok, verken meir eller mindre.
Kjøpte en flaske vin og vann. Vannet kom aldri.
Ble spurt om vi ville ha dessert, takket nei men bestilte espresso. Den kom heller ikkje. Prøvde å få kontakt med servitør men virket som vi var blitt glemt. Klarte omsider å få kontakt slik at vi kunne betale.
Så alt i alt så er prisen grei, maten ok, men servicen dårlig.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Frkmalin1

Reisende som så på Taverne Massena, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Taverne Massena? Del dine erfaringer!