“Flott Restaurant ”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Old Town / Vieux Nice
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Flott sted, god mat, hyggelig betjening og veldig vellykket restaurant hver gang vi er i Nice alltid spise på acchiardo restaurant ❤️❤️❤️

Takk, 231181ozy

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

På vandring i gamlebyen i Nice stoppet vi på denne restauranten. Hyggelig betjening og god mat. Tydelig at dette var en populær plass da det stod folk i kø stort sett hele tiden. Spiste salat fra Nice, foccacia og snitzel som smakte fortreffelig, kunne nok blitt tilbudt en annen vin, men bordvinen var grei nok

Takk, 005robertsen
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Vi ankom før åtte, men alle bord var opptatt. Plutselig ble det ledig et bord på fortauet, og en kelner dekket til fire. Rask og god service! Menyen bød på mange lekkerbiskener, og vi valgte filet med gorgonzola og prosciutto - to gode valg. Sammen med rosévin og en italiensk rødvin ble dette et deilig måltid. Kelneren kom flere ganger og spurte om vi var fornøyd, og det var vi. Stor kø utenfor av interesserte. Lokalet innenfor var pent og ordentlig, og folk så ut til å trives. Et utmerket valg i Nice, og rimelige priser.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lillelordM
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med mye lokal mat. Må bestille bord på forhånd. Har du tenkt til å spise i gamlebyen anbefaler vi denne restauranten på det sterkeste. Topp mat og ypperlig service.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Krlervik
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Etter anbefaling fra venner, tok vi turen til Acchiardo første kvelden i Nice. Og hvilken hyggelig opplevelse både miljømessig og kulinarisk!!! Vi ble tatt imot som gamle venner og vist rett til bordet vårt . Mat og vin ble bestilt, og før vi visste ordet av det stod det velkomstdrikk på bordet. Vi spiste lammeskank og andebryst, og kona synes det var den beste sausen, fiken og pepper, som hun noen gang hadde hatt til andebryst. Creme brule med pinjekjerner til dessert var også utmerket. Vi bestilt bord til middag påfølgende dag før vi gikk. - Ny positiv opplevelse, bare med andre smaker på mat og drikke. Kan varmt anbefales, men husk å bestille bord på forhånd. Her er alt bortbestilt!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 298ivarb

Reisende som så på Acchiardo, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Acchiardo? Del dine erfaringer!