“Svært god service og betjening.”
Anmeldelse av Acchiardo

Acchiardo
Vurdert som nr. 60 av 1 985 Restauranter i Nice
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Old Town / Vieux Nice
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Svært god service og betjening. Maten kom fort og smakte godt - ordentlig fransk! Anbefaler langtidskokt lam.. møreste kjøttet vi noen gang har prøvd! Deilig atmosfære og fin beliggenhet i gamlebyen.

Takk, Magjultravels

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Flott sted, god mat, hyggelig betjening og veldig vellykket restaurant hver gang vi er i Nice alltid spise på acchiardo restaurant ❤️❤️❤️

Takk, 231181ozy
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

På vandring i gamlebyen i Nice stoppet vi på denne restauranten. Hyggelig betjening og god mat. Tydelig at dette var en populær plass da det stod folk i kø stort sett hele tiden. Spiste salat fra Nice, foccacia og snitzel som smakte fortreffelig, kunne nok blitt tilbudt en annen vin, men bordvinen var grei nok

Takk, 005robertsen
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Vi ankom før åtte, men alle bord var opptatt. Plutselig ble det ledig et bord på fortauet, og en kelner dekket til fire. Rask og god service! Menyen bød på mange lekkerbiskener, og vi valgte filet med gorgonzola og prosciutto - to gode valg. Sammen med rosévin og en italiensk rødvin ble dette et deilig måltid. Kelneren kom flere ganger og spurte om vi var fornøyd, og det var vi. Stor kø utenfor av interesserte. Lokalet innenfor var pent og ordentlig, og folk så ut til å trives. Et utmerket valg i Nice, og rimelige priser.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lillelordM
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med mye lokal mat. Må bestille bord på forhånd. Har du tenkt til å spise i gamlebyen anbefaler vi denne restauranten på det sterkeste. Topp mat og ypperlig service.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Krlervik

Reisende som så på Acchiardo, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Acchiardo? Del dine erfaringer!