“Stressende luksus”

God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Old Town / Vieux Nice
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Privat strand sentralt i Nice. Som alltid i August, svært travelt. Alt for lite personale både i restaurant og ved solsengene gjorde at også vi som gjester ble stresset. Synd, maten var svært god, men lunsjen tok 2 timer. Nytt og fint garderoberom.

Takk, JONN391
Severine_Jaffeux, Autres på Plage Beau Rivage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Good afternoon @JONN391, we wish to thank you for your custom at your Plage Beau Rivage Nice.
A huge thank you also for your comments on the quality of the food you enjoyed.
We are available to exchange with you, with Severine our Director on :
direction@plagenicebeaurivage.com
Kindest regards

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat men betjeningen løper rundt som hodeløse høns. Store porsjoner, alt er friskt og hjemmelaget.
Herlig bakgrunnsmusikk. Alle snakker engelsk og det er veldig greit da Fransken min er litt rusten.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, AshildBrestrup
Severine_Jaffeux, Directrice Adjointe på Plage Beau Rivage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2019

Good morning @AshildBrestrup, we thank you for your visit and custom at Plage beau Rivage.
Your satisfaction is important to us, and we kindly invite you to contact our Management on . :direction@plagenicebeaurivage.com to assist you.
Kindest regards

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flott sted på stranden i Nice hvis man ønsker å slappe av i solen med noe godt i glasset. Stoppet her og bestilte flaske hvitvin, herlig når solen steker. Er egentlig resturant men man kan sitte ned i fine sittegrupper hvis man bare ønsker noe enkelt. Vanlige Nice priser. Anbefales

Takk, 299geir_
Severine_Jaffeux, Responsable commercial på Plage Beau Rivage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear Geir,

Thank you for having taken the time to post a comment.

We hope to have the opportunity to welcome you again at the beach.

Best regards,

Anmeldt 18. oktober 2018

Vi spiste middag på strandrestauranten med en gruppe. Hyggelig og effektiv service, fleksible ansatte. God mat og fantastisk utsikt over stranden.

1  Takk, Discover0507
Severine_Jaffeux, Responsable commercial på Plage Beau Rivage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear customer,

Thank you for your comment.
We hope to have the opportunity to welcome you again

Best regards,

Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Svindyre solsenger, dyr mat og drikke. Dyr lån av håndduker. Grinete fyr som serverte oss. Gikk driiitlang tid før vi fikk maten vi bestilte, og vi fikk ikke en gang det vi bestilte. Et liiiiite pluss for at vi fikk rabatt pga at vi fikk feil mat. Gå lenger bortover på promenade de anglais å se etter noe bedre er mitt råd.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 933h_vardh

Reisende som så på Plage Beau Rivage, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Plage Beau Rivage? Del dine erfaringer!