“God mat og glimrende service”
Anmeldelse av Cumin & Cannelle

Cumin & Cannelle
Bestill bord
lør. 13.8.
20:00
Vurdert som nr. 37 av 2 117 Restauranter i Nice
Anmeldt 7. november 2018

Vi var fire par som var på langweekend i Nice. Restauranten fant vi på på nett via gode ameldelser. Alt sto til forventningene og servicen var topp, det samme var mat, drikke og lokaler. Anbefaler restauranten på det varmeste.

Takk, ArneVoll

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God atmosfære og nydelig indisk mat. Hyggelig personell og god service. Indisk mat laget fra bunnen. Få retter på menyen, ikke typisk indisk restaurant man kanskje er vant med, men maten innfrir absolutt. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lonola
Anmeldt 26. juni 2018

Vi var 7 venninner som besøkte stedet i pinsen. Vi hadde sett at denne restauranten hadde fått gode anmeldelser her påTripAdvisor, og vi ble ikke skuffet! Maten var fantastisk god, vinen som ble anbefalt av eier smakte utmerket til den krydrete maten. Lokalet var intimt og koselig. Denne restauranten kan anbefales på det varmeste. Alle 7 gav den topp karakter. Det anbefales å bestille bord på forhånd for å være sikret plass.
Vi kommer garantert tilbake her om vi får sjansen!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, monakildal
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi tok turen hit på grunn av gode anmeldelser. Maten sto til forventningene. Vi bestilte grillet kylling til forrett. Den smakte nydelig. Eieren ville vi skulle smake lammet i tillegg og ga oss et stykke gratis. Det smakte helt herlig! Til hovedrett valgte vi to forskjellige currys, kylling og lam. Det var vanskelig å bestemme hva som var best. Nydelig og mørt og fantastiske krydre. Vi orket ikke dessert. Rimelig mat med fantastisk smak!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, brynhildf
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Som forrett delte vi lammekoteletter, salat og frityrstekt løk og noe laget på kikerter. Neste gang ville vi gjerne bestilt enda flere lammekoteletter da disse var helt fantastiske! Til hovedrett bestilte vi kylling og lam og dette var også svært bra. Menyen er kort, men gjennomtenkt og innehaveren var utrolig oppmerksom og tydelig stolt av stedet. Dette gjorde opplevelsen ekstra god! Vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i Nice!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, W709GVchristines

Reisende som så på Cumin & Cannelle, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cumin & Cannelle? Del dine erfaringer!