“Beste indiske maten jeg har smakt”
Anmeldelse av Cumin & Cannelle

Cumin & Cannelle
Bestill bord
tor. 18.8.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 2 117 Restauranter i Nice
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service, og koselig atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Vi besøker alltid denne lille restauranten når vi er i Nice.

1  Takk, JanneMariA
Food Ranger, Propriétaire på Cumin & Cannelle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Thankyou for your review and support Hope to see You again in septembre with pleasure ☮️

Anmeldt 7. juli 2020

Jeg og min samboer var på ferietur i Nice. Restauranten er liten, så her anbefales det å forhåndsbestille bord. Det er en utrolig bra atmosfære og fantastisk indisk mat. Personell er veldig serviceinnstilt, og fikk også snakke med kokken et par anledning for anbefaling av retter. Det er få retter på menyen, men helt uproblematisk. Anbefaler å prøve kokkens forslag. Fungerte veldig bra for glutenfritt kosthold. Kommer gjerne tilbake ved en annen anledning.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 253kinep
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dette var en fin kveld, anbefaler denne restauranten. God mat og trivelig betjening. Spiste lam og godt krydret ris og kake til dessert. Trivelig kveld.

Takk, Resturante
Anmeldt 7. november 2018

Vi var fire par som var på langweekend i Nice. Restauranten fant vi på på nett via gode ameldelser. Alt sto til forventningene og servicen var topp, det samme var mat, drikke og lokaler. Anbefaler restauranten på det varmeste.

Takk, ArneVoll
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God atmosfære og nydelig indisk mat. Hyggelig personell og god service. Indisk mat laget fra bunnen. Få retter på menyen, ikke typisk indisk restaurant man kanskje er vant med, men maten innfrir absolutt. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lonola

Reisende som så på Cumin & Cannelle, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cumin & Cannelle? Del dine erfaringer!