“God opplevelse”

Vurdert som nr. 764 av 2 125 Restauranter i Nice
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centre
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

God mat, service og beliggenhet. Anbefaler sterkt massasje fra osteopaten, det er den beste massasjen vi har fått!!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Roving51896972827

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

lang ventetid, lite serviceinnstilt, dyrt, dårlig drink. pluss for fin utsikt (eneste positive med dette stedet)

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, adelenh
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Etter mye by vandring ble det til at man endte opp her i den svale vinden, rett på stranden mer perfekt kan man ikke få det. Hyggelig betjening men litt for stressa å glemsom til tider. Perfekt beliggenhet.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 282stianr
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Herlig plass på stranden. Har solsenger, sofa grupper man kan sitte i hvis man ikke ønsker å legge seg på en solseng. Hyggelig betjening. Prisene er som de er på en slik plass. Ikke det billigste men ok. Er resturant og selger vanlig middag også.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 299geir_
Anmeldt 30. juli 2017

Vi hadde solseng og parasoll her hele dagen, vi hadde bestemt for å teste dem til lunch. Det gjorde vi, svært travelt, travel kelnere, litt sen servering. Vi spiste begge pasta, carbonara og scampi, det smakte utmerket. Kjekt å sitte under parasollen og se på alt livet rundt på restauranten og på den vakre stranden med Prosecco i glasset :-)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, GHRisholm

Reisende som så på Ruhl Plage, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Ruhl Plage? Del dine erfaringer!