Gratis avbestilling frem til 20.05.21
SPAR USD 95
Orbitz.comUSD 248
FindHotelUSD 164
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Helt greit hotell i Nice. Vi var 4 voksne, og bodde i suite. Litt trangt, men det gikk greit. Badebasseng på taket. Her hadde vi nok vært mer om det var solsenger og parasoller. Vi brukte T-banen som hadde stopp noen kvartal unna, og kom oss raskt til sentrum og stranden. Flott shoppingsenter rett over gaten. Greit hotell med mulighet for egen matlaging. Oppvaskmaskin og micro. Savnet vannkoker. Kokeplaten tok lang tid å få varmet opp. Dobbeldyne er det nok ikke alle som liker.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kjersti Liavåg B
Julie D, Gérant på Adagio Nice Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2017

Dear Kjersti Llavag B,
Thank you very much for writing a comment.
Have a good day

Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i kort gangavstand til trikk og til jernbanestasjonen Nice Riquier. Vi hadde ett stort rom uten balkong i 1.etg. Bra rom, gode senger, men renholdet lever ikke helt opp til de forventninger vi har. Når ble det sist støvsugd i gangene? God frokost og trivelig betjening trekker litt opp.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Reisefoten007
Julie D, Gérant på Adagio Nice Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2016

Dear Reisefoten007,

We are thankful for your comments! It was a treat to read your lent remarks, and please be assured that we have shared them with our dedicated teams
We take pride in our proposed services and products, but nothing could make us happier than to hear great compliments for our team and the services we provide to our guests.

We hope to see you again soon and please do not hesitate to contact us before your future visit in Nice or any of our other residences in France.

Sincerely,

Anmeldt 16. november 2015 via mobile enheter

Vi betalte €290 for 4 personer i ett rom. Størrelsen var bra, rom var passe rent og ganske sentralt. Ikke langt til trikk og svært nært til togstasjon til Monaco. Svært kjøpesenter rett over gaten. Gode spisemuligheter like i nærheten. Hyggelig service.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, Rumpetroll2012
Julie D, Gérant på Adagio Nice Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2015

Dear Rumpetroll2012,

Thank you very much for wrtting such a nice comment following you stay with us. We hope we will have the chance to welcome you again for your next visit in Nice.

Best regards

Anmeldt 31. oktober 2015

Romtips: Be om rom I de øvre etagene-da støy fra trafikken kan være forstyrrende
Dato for oppholdet: oktober 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Julie D, Gérant på Adagio Nice Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2015

Anmeldt 24. oktober 2015

Jeg besøkte hotellet i oktober 2015.
Pluss:
- nyopppusset
- rent
- hjelpsom / hyggelig betjening
- kort vei til kollektivtransport
- 15 minutter gangvei til strand

Minus:
- Vond sovesofa ( ikke standard som forventes på et firestjerens hotell).
- Flekkete teppe på gulv
- maur på bad
- Ikke aircondition etter 1.oktober
- bråkete nabolag

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, karolinenmns
Julie D, Gérant på Adagio Nice Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2015

Dear Karoline N,

The entire team thanks you for your comment on Tripadvisor and hope to welcome you back to the Hipark Residences Nice very soon.

Sincerely,