Ulike måter å oppleve Promenade des Anglais på
Segway-tur
452 anmeldelser
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Storkoste meg her! Nydelig promenade, både dag og kveldstid. Kan fint tilbringe mye tid her, gir ro i sjela.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Anne-Marte K
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi registrerte de stengsler som var satt opp etter terrorhendelsen for noen år tilbake. Det var pent satt opp, og ikke sjenerende betongbarriærer slik vi ser det bl a på Karl Johans GT i Oslo. Mye folk alltid, fin atmosfære uten tydelig påvirkning av den terroren som var her. Og de blå stolene som en kan sitte ned på, var selvsagt på plass.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Brussels188644
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Er man i Nice så må man ta en tur på den engelske promenaden som i sin tid ble bygget for den britiske velstående befolkningen. Godt de betalte for den selv. I den ene enden er fossefallet verdt et besøk. I den andre Hard Rock Cafe.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, joivha66
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Egner seg til gåtur, løping eller nyting av utsikt. Fantastisk bredde. Er tydelig sikret mot terror da det er bygd inn med stolper og synlig militær på promenaden. Fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, rlovsta
Anmeldt 30. juni 2018

Dette er antakeligvis den mest berømte promenaden i verden. Den er vanskelig å beskrive med sitt yrende folkeliv, nærhet til havet og beachrestauranter. Er man i Nice må man bare ta en spasertur her.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, ProfessorTravell