5 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.com
Trip.comUSD 360
Anmeldt 23. mai 2019

Sentralt til alt. God frokost. Positivt at frokosten varer til 10.30 og utsjekk kl 12.00. Flott bar på toppen med fantastisk utsikt over gamlebyen. Flott service, men en aperol-spritz koster 19 €. Takterrassen er fantastisk om sommeren med servering og solsenger. Flotte, rene rom, bortsett fra dodøra som kunne trengt en vask. Hyggelig personale.Kommer gjerne tilbake! :-)

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, frkfisefin
Anmeldt 2. juni 2018

Fint by hotell med perfekt beliggenhet, veldig sentralt rett ved Place Massena, promenaden og gamlebyen. Hadde nyrenovert rom i 5. Etg. Ok frokost. Hyggelig personale. Eneste minus at basseng/ takterrasse var under renovering, veldig leit at hotellet ikke hadde informert oss om dette, da det var en hovedårsak til at vi valgte dette hotellet. Forøvrig, kommer gjerne igjen til samme hotell!

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tsle5319
Anmeldt 11. mai 2018

Et flott hotell med veldig bra service og flott beliggenhet. utsikten fra rommet kunne vi imidlertid ønsket hadde vært mot gaten og parken med vannfontenene i stedet for bakgården, men ellers var alt helt topp. også frokostbuffeen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, kariniversen
Anmeldt 28. januar 2018

Bien. Ghjhhjklj jknkjkjkjk et la à heikn lknnhhkl'lde llknibuvtdcl k'nnkjbglmvv nul bec-de-lièvre kjokoklk
Kjjkjk jjjjojljlhg vygyfgyu. Rdtdtftftfy uhihihiokok jl'jkjbhhvh ,lokojhugyfdr rdtdtftfh jhhuhi kjkjk dsses Nick
Hvhhj jijij khfikbg kjolkok lkbb

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, porto2015a
Edouard C, Directeur général på Hotel Aston La Scala, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

Bonjour,

Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos impressions relatives à votre séjour dans notre établissement.

Parce que nous mettons un point d'honneur à vous apporter un service sur mesure, je vous invite à me contacter personnellement afin d’obtenir plus de détails sur votre séjour.

Je vous suis reconnaissant de nous communiquer vos coordonnées à l'adresse suivante: ast.gm@hotelastonlascala.com.

Edouard Courgeau
Assistant de Direction

Anmeldt 17. september 2017

Frokost var litt skuffende, jeg liker egg, bacon, pløser og sånt men dem var alltid kalde når jeg spiste frokost. For dem som liker vanlig frokost var det helt ok. Vanskelig å finne bord til frokost siden det er mange som bor på hotellet og spisesalen er liten.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Jo-Inge L