Anmeldt 10. juni 2016

Ble tatt vel i mot da vi ankom hotellet. Lite, men koselig rom med utsikt til hagen. Hotellet lå sentralt til - brukte 5-10 min. for å komme til Promenaden og restauranter. God frokost som vi spiste ute i hagen. Alle de ansatte var veldig hyggelige og behjelpelige. Renholdet var helt topp. Bodde her i 3 dager og kan virkelig anbefale hotellet

Takk, Judithbs58
marlena06, Directeur général på Hotel Villa Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2016

Dear Sir, Dear Madam,
It was a pleasure to hosting you at Villa Victoria, and I’m glad that you have enjoyed your stay in our “ Nice” hotel.

All the staff of Villa Victoria*** hopes to see you again.

Best regards
Marlena VIAC

Anmeldt 30. mai 2016

Vi ble møtt med av en hyggelig resepsjonist dagen vi ankom. Rommet vi fikk var rent og trivelig. Frokosten var ok. Stort pluss at det er en hyggelig hage tilhørende hotellet. Hotellet ligger sentralt plassert. Hotellet bærer preg av at det noe gammelt, men det gjorde ikke noe.

Romtips: Velg et rom med utsikt mot hagen
Takk, Mr-Kaaby
Anmeldt 17. mai 2016 via mobile enheter

Et veldig trivelig og sjarmerende hotell i nærhet til "alt" i Nice. Restaurantgata og strandpromenaden kun 5 min unna, det samme er handlegata. Gamlebyen 8-10 min. Nydelig stor og helt avskjermet hotellhage, hvor man kan innta frokost(enkel), eller et glass vin en fin ettermiddag. Flotte små restauranter i nærheten(ikke restaurantgata) for en hyggelig frokost eller nydelig mat og atmosfære. Hotellet er ikke nyrenovert, men helt greit hvis man ikke er en som skal "kicke" på alle små feil man finner. Rom anbefales mot hotellhagen, da det er en del støy fra gaten. Fantastisk personale!!! Garantert at vi benytter oss av dette hotellet ved neste besøk i Nice.

Takk, oddarne68
Anmeldt 7. mai 2016

Dette er tredje gang vi bor på dette hotellet. Vi blir møtt av hyggelige unge mennesker i resepsjonen. Rommet vårt - junior suite- ligger i første etasje ut mot hagen. Hagen er en oase, med bord, stoler og solstoler ut fra resepsjonen. Hotellet ligger sentralt på Bv Victor Hugo, noen minutters gange fra handlegater og sentrum av Nice. Dette er et hotell vi gjerne anbefaler. Her koser vi oss.

Romtips: Velg rom mot hagen.
Takk, Sissel A
Anmeldt 6. april 2015 via mobile enheter

Hotellet er greit nok. God service, trivelige ansatte, grei frokost og koselig hage. Rent og pent. Store, behagelige senger.

Men det er et par drawbacks som gjorde at vi sjekket ut midt i oppholdet vårt, 3 dager før planlagt utsjekk:

- Veldig dårlig internett. Kan såvidt sjekke Facebook, men å sjekke annet går ikke pga lav hastighet og dårlig/ustabil nettilgang. Ikke sats på dette hotellet om du ønsker eller er avhengig av god nettilgang.

- Trafikkstøy fra gaten hørtes godt pga dårlig støyisolering i vinduene. Heldigvis mindre trafikk om natta, så var relativt greit å få sove. Rommene som vender ut mot byen/veien, er nok mest utsatt for denne støyen. De gamle og sjarmerende, men tynne vinduene isolerer rett og slett alt for lite. Burde satt inn et ekstra par vinduer for å isolere. Husk derfor å bestille rom som er vendt inn mot hagen om du vil ha det stille.

- Dårlig støyisolering mellom rommene, samt fra rom og ut til korridor. Hørtes ut som om naboene kom inn til oss når de åpnet egen dør. Kunne høre når de hostet, snøt seg etc. Det var litt forstyrrende.

- Nedslitt, stygt bad og toalett. I behov for oppussing og modernisering.

- Sengene var gode, men knirket hver gang du snudde på deg pga et vanntett trekk på madrass under lakenet.

Alt dette er ting som hotellet kan forbedre, og da vil det få en eller to stjerner mer fra oss ☺. På tross av minusene, så vil jeg ikke fraråde folk å bestille dette hotellet. Det har potensiale, hyggelig betjening og en fin liten hageflekk man kan slappe av i. Husk bare å bestille rom med hageutsikt!

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Jadda1