2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 24.06.21
Expedia.comUSD 191
getaroom.comUSD 220
Anmeldt 10. april 2017

Hotellet ligger helt nede ved strandpromenaden, og er i gangavstand både til shoppingområdet, restaurantområdet, gamlebyen, togstasjonen og stranda. Hotellet var rent og pent, og rommene var relativt store. Lobbyområdet var trangt, og betjeningen var svært hyggelig, men brukte lang tid på innsjekk og annet, og var ikke spesielt gode i engelsk.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 582stines
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2017

Kjære kunde,

Takk for dine kommentarer vedrørende ditt opphold på Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais.

Det er med stor glede at vi motta komplimenter. Dessuten vil vi sikkert dele dine kommentarer med vårt team. Din tilfredshet er den beste belønningen for våre ansatte som jobber dag etter dag for å tilby god service.

Venter på å ønske deg velkommen igjen, må du akseptere,Kjære kunde , uttrykk for våre beste følelsene.

Nicolas Amey
direktør

Anmeldt 10. oktober 2016

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2016

Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Bestille rom i laveste kategori, og fikk rom mot bakgård. Dette var mørkt og lite, men rent. Ingen stoler på rommet, men rommet hadde en egen liten garderobe!

Lite fellesområder på hotellet, men flott beliggenhet.

Resepsjonen er nokså liten. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, i_braath
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Nice Promenade des Anglais. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Anmeldt 16. april 2016 via mobile enheter

God beliggenhet i nærheten av det meste. Hyggelig betjening og fine moderne rom. Ikke testet frokosten da MacDonals lå like ved . Få rom med balkong mot øst, litt trafikkstøy mot sør. Kan anbefales, og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, 8leMario
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.

Sincerely,

Anmeldt 25. oktober 2014

Fint og rent hotell med en super beliggenhet. Stranda i front og gamlebyen like bak.
Rommet vi fikk var i det minste laget, så vi snublet over stoler og kofferter. Lær deg litt fransk før du ankommer. Da er servicen MYE bedre.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Kari H
Bruno F, Directeur général på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2014

We would like to thank you for your comments about our hotel and staff.

In our Mercure Hotel, all our staff is trying our best to offer a great service to our clients; therefore your feedback is very important for our team who works hard for giving you an impeccable service. We will always take clients’ demand into serious consideration and try to keep improving our service quality.

We welcome you to come back visiting Nice and it would be our pleasure to give you warm reception again.

Faithfully yours,

Bruno FELIX