Gratis avbestilling frem til 23.06.21
Expedia.comUSD 189
Orbitz.comUSD 189
getaroom.comUSD 217
Anmeldt 24. april 2017 via mobile enheter

Hotellet har 3 etasjer i bygget som ellers huser Le Meridien (5 stjerner).
Vi hadde værelse i luksuskategorien med flott havutsikt.
Moderne, men litt uvanlig interiør, seng midt i rommet
vendt mot utsikten.
Hyggelig og effektiv roomservice og resepsjon.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 963arildk
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2017

Dear Arild K,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais.

Nicolas Amey
General manager

Anmeldt 10. april 2017

Hotellet ligger helt nede ved strandpromenaden, og er i gangavstand både til shoppingområdet, restaurantområdet, gamlebyen, togstasjonen og stranda. Hotellet var rent og pent, og rommene var relativt store. Lobbyområdet var trangt, og betjeningen var svært hyggelig, men brukte lang tid på innsjekk og annet, og var ikke spesielt gode i engelsk.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 582stines
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2017

Kjære kunde,

Takk for dine kommentarer vedrørende ditt opphold på Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais.

Det er med stor glede at vi motta komplimenter. Dessuten vil vi sikkert dele dine kommentarer med vårt team. Din tilfredshet er den beste belønningen for våre ansatte som jobber dag etter dag for å tilby god service.

Venter på å ønske deg velkommen igjen, må du akseptere,Kjære kunde , uttrykk for våre beste følelsene.

Nicolas Amey
direktør

Anmeldt 10. oktober 2016

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2016

Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Bestille rom i laveste kategori, og fikk rom mot bakgård. Dette var mørkt og lite, men rent. Ingen stoler på rommet, men rommet hadde en egen liten garderobe!

Lite fellesområder på hotellet, men flott beliggenhet.

Resepsjonen er nokså liten. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, i_braath
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Nice Promenade des Anglais. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Anmeldt 16. april 2016 via mobile enheter

God beliggenhet i nærheten av det meste. Hyggelig betjening og fine moderne rom. Ikke testet frokosten da MacDonals lå like ved . Få rom med balkong mot øst, litt trafikkstøy mot sør. Kan anbefales, og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, 8leMario
Nicolas A, General Manager på Mercure Nice Promenade des Anglais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon.