Anmeldt 28. august 2016

Hotellet ligger sentralt med kort avstand til det meste. Vi hadde et familerom og var OK fornøyd. Litt lite rom og varmt siden aircondition ikke var slått på. Vi spiste ikke frokost. Internett var litt av og på. Betjeningen var hyggelige.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Einar H
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

Dear Einar H,

We would like to thank for choosing Nice Riviera for your recent stay in Nice and for having posted your review online.

We hope that you had a safe way back home and that we will have the pleasure to welcome you again someday.

Best regards,

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.
HOTEL NICE RIVIERA

Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet hvis du liker å ha det litt rolig rundt deg.
Hotellet tilbyr parkering i lukket kjeller for 20 euro dagen, frokost koster 15 euro dagen.
God frokost med mye utvalg. Fantastisk flott betjening, veldig behjelpelige og godt engelsktalende. Servicen er det Inget å klage på. Vi har absolutt hatt et flott opphold! Litt skuffet over treningsrommet som var langt i fra det hotels.com reklamerte med.
7 min (Max) gange til gamlebyen - Strand og shopping. 2 minutter gange til supermarked.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, AC M
Anmeldt 17. april 2016

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2016

Anmeldt 9. april 2014

Dette hotellet har perfekt beliggenhet med gå avstand til gamlebyen, strandpromenaden, shopping og gode restauranter. Eneste minus var at vi hadde rom mot trafikkert bilvei og siden aircondition ikke var slått på for sommeren ble det valg mellom trafikkstøy og luft eller veldig varmt rom. Kjøleskapet på rommet var heller ikke kaldt. Hotellet har et lite svømmebasseng og badstu. Rommet var fint og hyggelig personale. Kan anbefales.

Romtips: Velg rom mot bakgården hvis du ønsker å kunne åpne vinduet. Trafikkstøy på rom mot byen.
Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Lykkereise
Anmeldt 24. april 2013

Bra hotell med ypperlig beliggenhet mellom hovedgaten (gågate med masse butikker) og gamlebyen (med enda mer butikker og cafeer/resturanter)
Rent og pent, hyggelig personale, og bra frokost, viss du har dette med.
Hotellet har og et lite basseng, og boblebad

Dato for oppholdet: april 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Roger B
NiceRiviera06, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2013

Dear Guest,

We woul like to thank you for taking time to let other travellers know about your recent experience in Nice Riviera.

We are glad to read that you enjoyed staying in our hotel and hope we stay at your disposal for any booking request for your next stay on the French Riviera.

Takk !

Best regards,