“Sentralt”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Hotel Nice Riviera
Nr. 54 av 203 hoteller i Nice
Anmeldt 24 september 2016 via mobile enheter

Stille og fredelig hotel. Flink betjening og godt renhold.Veldig sentralt, også til stranden og jernbanen om man tar toget til Cannes eller Monaco.
Litt slitt er det.
Vi kommer til å bo her igjen.
Frokosten er også god her, ellers er det restauranter og cafeer på alle kanter

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Anita S
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 oktober 2016

Dear Anita S,

Many thanks for having posted your comment online following your visit.

We are glad to read that you had a nice stay at Nice Riviera and hope that you will come back soon.

For your information we have planned a renovation program that will start this winter. I hope that you will come back in order to judge our improvements.

Best regards,

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.
HOTEL NICE RIVIERA

Anmeldt 28 august 2016

Hotellet ligger sentralt med kort avstand til det meste. Vi hadde et familerom og var OK fornøyd. Litt lite rom og varmt siden aircondition ikke var slått på. Vi spiste ikke frokost. Internett var litt av og på. Betjeningen var hyggelige.

Opphold: mars 2016
Takk, Einar H
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 september 2016

Dear Einar H,

We would like to thank for choosing Nice Riviera for your recent stay in Nice and for having posted your review online.

We hope that you had a safe way back home and that we will have the pleasure to welcome you again someday.

Best regards,

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.
HOTEL NICE RIVIERA

Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet hvis du liker å ha det litt rolig rundt deg.
Hotellet tilbyr parkering i lukket kjeller for 20 euro dagen, frokost koster 15 euro dagen.
God frokost med mye utvalg. Fantastisk flott betjening, veldig behjelpelige og godt engelsktalende. Servicen er det Inget å klage på. Vi har absolutt hatt et flott opphold! Litt skuffet over treningsrommet som var langt i fra det hotels.com reklamerte med.
7 min (Max) gange til gamlebyen - Strand og shopping. 2 minutter gange til supermarked.

Opphold: august 2016
Takk, AC M
Anmeldt 17 april 2016

• Opphold: april 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, heidit416
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 juni 2016

Anmeldt 9 april 2014

Dette hotellet har perfekt beliggenhet med gå avstand til gamlebyen, strandpromenaden, shopping og gode restauranter. Eneste minus var at vi hadde rom mot trafikkert bilvei og siden aircondition ikke var slått på for sommeren ble det valg mellom trafikkstøy og luft eller veldig varmt rom. Kjøleskapet på rommet var heller ikke kaldt. Hotellet har et lite svømmebasseng og badstu. Rommet var fint og hyggelig personale. Kan anbefales.

Romtips: Velg rom mot bakgården hvis du ønsker å kunne åpne vinduet. Trafikkstøy på rom mot byen.
Se flere romtips
  • Opphold: april 2014, reiste som et par
Takk, Lykkereise
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Nice hotellene
Grand Hotel le Florence
Musiciens
Splendid Hotel & Spa
Mercure Nice Centre Notre Dame
Best Western Plus Hotel Massena Nice
Vis priser

Har du vært i Hotel Nice Riviera? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Nice Riviera

Adresse: 45 rue Pastorelli, 06000 Nice, Frankrike
Beliggenhet: Frankrike > Provence > Franske Riviera - Cote d'Azur > Nice > Centre
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Romservice Transporttjeneste Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.11 familiehotell i Nice
Nr.30 luksushotell i Nice
Prisnivå: kr 858 - kr 2 556 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Nice Riviera 4*
Antall rom: 120
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, Fastbooking, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Nice Riviera. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Riviera Hotel Nice
Nice Riviera Hotel

Er dette din oppføring på TripAdvisor?