Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Rolig og komfortabelt hotell. Gode senger, greit med plass både på rommet og badet. Vennlig og serviceinnstilt personale - resepsjonistene snakket godt engelsk. God men dyr frokost med rikelig utvalg. Veldig sentral beliggenhet.

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, kathv77
HotelNiceRiviera, Guest Service på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2017

Dear kathv77,

We thank you for choosing the Nice Riviera and for this comment.

We are satisfied to read that you enjoyed our hotel room and the breakfast. The staff's members are glad to know that you have appreciated their kindness.

We hope to welcome you again soon. Meanwhile, you can join us on our social media, Facebook, Twitter or Instagram to stay informed about our news.

Ludivine ISOLA
Guest Service

Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt til like ved hovedgaten. Kort vei til de fleste områder.

Det bærer preg av alderen, men til tross for dette så ville jeg definitivt reist tilbake.

Veldig hyggelig betjening og renslige rom. Vi hadde en flott uke her, og anbefaler stedet med glede.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, TEHammer
Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Stille og fredelig hotel. Flink betjening og godt renhold.Veldig sentralt, også til stranden og jernbanen om man tar toget til Cannes eller Monaco.
Litt slitt er det.
Vi kommer til å bo her igjen.
Frokosten er også god her, ellers er det restauranter og cafeer på alle kanter

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Anita S
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2016

Dear Anita S,

Many thanks for having posted your comment online following your visit.

We are glad to read that you had a nice stay at Nice Riviera and hope that you will come back soon.

For your information we have planned a renovation program that will start this winter. I hope that you will come back in order to judge our improvements.

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.

Anmeldt 28. august 2016

Hotellet ligger sentralt med kort avstand til det meste. Vi hadde et familerom og var OK fornøyd. Litt lite rom og varmt siden aircondition ikke var slått på. Vi spiste ikke frokost. Internett var litt av og på. Betjeningen var hyggelige.

Opphold: mars 2016
Takk, Einar H
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

Dear Einar H,

We would like to thank for choosing Nice Riviera for your recent stay in Nice and for having posted your review online.

We hope that you had a safe way back home and that we will have the pleasure to welcome you again someday.

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.

Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet hvis du liker å ha det litt rolig rundt deg.
Hotellet tilbyr parkering i lukket kjeller for 20 euro dagen, frokost koster 15 euro dagen.
God frokost med mye utvalg. Fantastisk flott betjening, veldig behjelpelige og godt engelsktalende. Servicen er det Inget å klage på. Vi har absolutt hatt et flott opphold! Litt skuffet over treningsrommet som var langt i fra det hotels.com reklamerte med.
7 min (Max) gange til gamlebyen - Strand og shopping. 2 minutter gange til supermarked.

Opphold: august 2016
Takk, AC M