“sentralt”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Hotel Nice Riviera
Nr. 54 av 203 hoteller i Nice
Anmeldt 8 august 2017

Bodde i dette hotellet med 3 barn ( 2ungdommer og en på 5 år). Hotellet var ok da det lå meget sentralt. Nær restauranter, gamle byen i Nice, matbutikker/ shopping senter, jernbanestasjonen, parker og stranda. Hotellet er noe slitt, spesielt badet. Vi var for det meste ute fra morgen til kveld så hotellets var helt greit. Det som virket rart var at hotellets inne basseng var bak en gardin ved respsjonen?. men barna likte å bruke basseng og jacuzzi etter lange turer rundt om i Nice.det som ga pluss var vannkoker med påfyll av te, sukker og kaffe og en liten kjøleskap. Sengene var gode og deilig å ligge i.Vi hadde sendt en mail om en ting vi glemte igjen på rommet, men til nå har vi ikke hørt noe fra dem.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Jocelyn K

Anmeldt 10 juli 2017

Kjekt hotell som ligger veldig sentralt like med Lafyette på Mazenaen. Hotellet ligger i rolig sidegate. Hyggelig betjening i resepsjonen. Vi fikk stort rom med greit oppusset bad. Frokosten var veldig enkel.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, rofoer
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 august 2017

Dear rofoer,

Many thanks for your review following your stay in our hotel.

We are happy to read that you enjoyed staying with us. As your comment on the breakfast is concerned, I hope that you will fill up our online survey in order to help us to improve it.

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.

Anmeldt 29 mars 2017 via mobile enheter

Rolig og komfortabelt hotell. Gode senger, greit med plass både på rommet og badet. Vennlig og serviceinnstilt personale - resepsjonistene snakket godt engelsk. God men dyr frokost med rikelig utvalg. Veldig sentral beliggenhet.

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, kathv77
HotelNiceRiviera, Guest Service på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 april 2017

Dear kathv77,

We thank you for choosing the Nice Riviera and for this comment.

We are satisfied to read that you enjoyed our hotel room and the breakfast. The staff's members are glad to know that you have appreciated their kindness.

We hope to welcome you again soon. Meanwhile, you can join us on our social media, Facebook, Twitter or Instagram to stay informed about our news.

Ludivine ISOLA
Guest Service

Anmeldt 21 oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt til like ved hovedgaten. Kort vei til de fleste områder.

Det bærer preg av alderen, men til tross for dette så ville jeg definitivt reist tilbake.

Veldig hyggelig betjening og renslige rom. Vi hadde en flott uke her, og anbefaler stedet med glede.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, TEHammer
Anmeldt 24 september 2016 via mobile enheter

Stille og fredelig hotel. Flink betjening og godt renhold.Veldig sentralt, også til stranden og jernbanen om man tar toget til Cannes eller Monaco.
Litt slitt er det.
Vi kommer til å bo her igjen.
Frokosten er også god her, ellers er det restauranter og cafeer på alle kanter

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Anita S
HotelNiceRiviera, Responsable relations clients på Hotel Nice Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 oktober 2016

Dear Anita S,

Many thanks for having posted your comment online following your visit.

We are glad to read that you had a nice stay at Nice Riviera and hope that you will come back soon.

For your information we have planned a renovation program that will start this winter. I hope that you will come back in order to judge our improvements.

Simon PERLEIN
Guest Care Dept.
HOTEL NICE RIVIERA

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Nice hotellene
Centre
Mercure Nice Centre Notre Dame
Jardin Albert 1er
Mercure Nice Centre Grimaldi
Vis priser

Har du vært i Hotel Nice Riviera? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Nice Riviera

Adresse: 45 rue Pastorelli, 06000 Nice, Frankrike
Beliggenhet: Frankrike > Provence > Franske Riviera - Cote d'Azur > Nice > Centre
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Romservice Transporttjeneste Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.11 familiehotell i Nice
Nr.30 luksushotell i Nice
Prisnivå: kr 853 - kr 2 569 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Nice Riviera 4*
Antall rom: 120
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, Fastbooking, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Nice Riviera. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Riviera Hotel Nice
Nice Riviera Hotel

Er dette din oppføring på TripAdvisor?