3 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 274
HurbUSD 291
Anmeldt 18. oktober 2018

Hotellet ligger fint til ved inngangen til gamlebyen. Og det ligger i gaten ovenfor strandpromenaden, så du får nærhet til stranden og promenaden, men slipper trafikkstøy. Jeg hadde rom inn mot den fine uteplassen i bakgården, og det var stille og fint der. Rommene var store og fine, badene skikkelig freshe!
Frokosten var enkel, men bra nok. Baren var grei nok, men strandrestauranten var praktfull.
Jeg vil absolutt anbefale dette hotellet når du er i Nice. God verdi for pengene.

Romtips: Be om rom inn mot bakgården
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Discover0507
Anmeldt 7. august 2018

Flott, lite og moderne hotell midt i Nice sentrum med gåavstand til alt, - både restauranter og shopping. Ligger rett ved Promenade des Anglais. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Ikke minst tilgang til den populære private stranden Plage Beau Rivage.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, sirilund
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde der i 3 netter i juli. Hotellet har 4 stjerner og de har klart dette med et absolutt minimum. De har ingen spesielle tjenester eller annen service annet enn at de oppfyller kriterier for å komme i 4-stjerners kategorien. Minibaren er dårlig, servicen var middelmådig og rommet var ok størrelse. Vi bodde i Nice i 2 uker på forskjellige steder og dette var eneste rommet hvor det faktisk var edderkopper og andre insekter som krøp rundt. For å komme oss til flyplassen bestilte vi via hotellets tjeneste for flyplass transport. Summen via Agoda var 35 euro men på grunn av at hotellet samarbeider med flere måtte vi ut med 40 euro, og 45 dersom vi skulle betale med kort. Beau rivage sine strandsenger er IKKE tilknyttet hotellet fikk vi beskjed om, men bruker samme navn og logo. Veldig underlig hilsen en nordmann. Frokosten var middels og utvalget var dårlig basert på andre plasser vi bodde. Ok opplevelse, ingen spesielt, et godt tre stjerners hotell.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, rlovsta
Anmeldt 19. juni 2018

Har bodd her fire ganger i forbindelse med ferie. Det som trekker opp er en fantastisk beliggenhet, helt inntil gamlebyen og promenaden, og derav også kort vei til stranden. Meget kostbare solsenger på hotellstranden. Hotellet begynner etterhvert å bli ganske

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, koppis
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Be anbefalt hotellet av venner. Stor, fin resepsjon. Rommet var helt greit. Litt slitent bad, men rent og ordentlig.
Meget god frokost. Effektivt personell. Hyggelig bar, men litt dyrt.
Grei beliggenhet. Kort vei til det meste!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Anne S