Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Dette er et lite, men veldig hyggelig hotell sentralt i Nice. Det tar mindre enn 10 minutter å gå til Gamlebyen , Promenade des Anglais og jernbanestasjonen. Hotellet ligger i et rolig boligstrøk med lite gjennomgangstrafikk. Hele hotellet virker smakfullt nyoppusset og gir et godt inntrykk. Vi hadde et 3-sengsrom i 6. etasje. Rommet var stort med et nydelig bad, flott utsikt og air condition. De ansatte i resepsjonen var svært hyggelige og hjelpsomme. Et lite minus var at heisen var trang, men det er forståelig da den sannsynligvis er ettermontert i en gammel ærverdig bygning. Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 675_gej
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Fikk et ganske stort rom i andre etasje. Må være ganske nyoppusset. I alle fall et flott, stort og rent flislagt bad. Parkett på gulvet. Gode skap. Stort rom med god dobbeltseng. Vannflasker klare når vi kom. God aircondition. Sentralt - tre kvartaler til den store handlegaten med butikker, kaféer og restauranter. Gaten går hele veien ned til strandpromenaden. Bodde tre netter og hadde det helt supert.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 658j_rnm
Anmeldt 21. september 2016

Store hotellrom med gode hyller til å legge klær. Serviceinnstilte hotel medarbeidere. Meget god frokost med masse deilig å velge mellom. Eneste minus at det ikke er kjøleskap på rommene. 5 minutter til stranden og kort vei til gamlebyen og handlegaten.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 277arnee
Anmeldt 12. oktober 2015

Veldig sentralt. Ligger i et roligere område. Kort vei til alt av fasiliteter. Små, men delikate og rent værelser og bad. Hadde rom inn mot bakgård, ingen støy. Enkel frokost, men veldig hjelpsom og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Elisabeth F
Anmeldt 11. august 2015 via mobile enheter

Hotellet er nyrenovert og minimalistisk innredet. Vi bestilte comfort rom siden vi skal være her 5 netter. Rommet er ok størrelse, og det hadde vært plass til to stoler og bord. Her er bare en skrivebordstol. Vi fikk riktignok en ekstra stol på forespørsel. Hyller/klesoppheng er uten dører og får rommet til å virke rotete. Her er ikke kjøleskap (30 gr ute). Beliggenhet er bra. Badet er fint. Frokost er ikke inkludert. Frokostrom i kjeller, uten vindu. Betjeningen er ok, men uten "sjarme". Prisen er høy i forhold til hotell vi har bodd på tidligere i samme gate.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Sissel A