Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Rommet lukter ikke godt eller rent. Det var et lyst teppe med skitne flekker på hele gulvet. Lytt mellom rom, gang og ut mot trafikert gate. Ikke noen hylle eller benk å legge fra seg kofferter på og rommet var bitte lite. Frokosten var ikke spesielt bra. Beliggenheten var veldig bra med fantastisk sjøutsikt (fra 4.etg) og det ligger like ved gamlebyen med butikker, kafeer og restauranter. Air condition fungerte bra. Badet var lite, men ganske ok. Dusjsåpe, men ingen shampoo. Sengen var litt hard, men helt grei.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KSlettevold
Adrian B, Responsable commercial på Westminster Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Thank you for taking your time to send us your comments. We assure you that we will take into account each one of your remarks.
The different teams of the Westminster Hotel & Spa**** Nice thank you for your trust and hope to welcome you very soon.

Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Et hotell med prima beliggenhet, men som på enkelte områder begynner å "synge på et oppussingsvers".
For all del: ikke bo på rom 201, et rom med mugg - og røyklukt, og dårlig standard. Fikk byttet til et annet rom i samme kategori som var i mye bedre standard.
God frokost. Flott beliggenhet med gangavstand til gamlebyen, shoppinggate og strandpromenade rett over veien for hotellet. Svært dårlig service ved ankomst sent på kveld da vi fikk tildelt rom 201. Ikke villig til å finne en løsning. Dette rettet seg dagen etter og etter dette opplevde vi god service.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 192_yvindk
Adrian B, Responsable commercial på Westminster Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2019

Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Pent hotell med flotte renoverte rom, vårt var høyt oppe mot stranden. Nydelig utsikt, men den evigvarende trafikken gjør at vindu stort sett er lukket. Vi var klar over det. Fire stjerner med spa er ikke riktig mener jeg, tilgang spa. Ganske dyrt hotell, da er det uvanlig å ta € 30 for adgang jacuzzi. Dyr frokost på hotellet, men siden vi er glad i frokost bestilte vi det. Veldig liten buffet, kun skinke og camembert øst til pålegg. Må betale ekstra for stekt egg, uhørt.
Middagen i restauranten startet med nydelig kamskjell, hovedretten lam var seigt og fettet, det som var best var at det var lite kjøtt.
Vi kommer aldri tilbake hit, det er nok av gode hotell i området, er ofte i Nice.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, trondc183
Anmeldt 6. april 2019

Vi bodde her i en uke i april 2019. Perfekt beliggenhet, veldig imøtekommende personale, flott service og kort avstand til det meste. Vi hadde junior suite som var litt dyrt, men vel verdt pengene. En liten balkong ut mot sjøen. Noe støy fra veien, men ikke forstyrrende. Spa avdelingen anbefales på det sterkeste - fantastiske behandlinger fra et meget profesjonelt personale. Her kommer jeg gjerne igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Malin O
Anmeldt 25. september 2018

Vi er en vennegjeng på 6 personer som hadde et flott opphold på Westminster. Bra service og flott beliggenhet, kan anbefales. Book rom med seaside view og balkong, utsikten over middelhavet er fantastisk.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Øyvind B
Adrian B, Responsable commercial på Westminster Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

We thank you so much for all of these positive and nice comments! Our staff will be delighted to know that they have contributed to the success of your stay at the Westminster Hotel & Spa **** Nice. We look forward to welcoming you on your next visit.