Anmeldt 6. juli 2018

Vi ble meget trivelig mottatt i resepsjonen. Artig rom med flott utsikt. Kunstnerisk utformet rom. Trivelig grønn oase å spise frokost i. Det var en høydare i vårt opphold. Renhold og service forøvrig var meget god. Fikk gode råd vedrørende utflukter og transporter. Kun ca 200 m til stranda og shoppingområdet. Ett svært så vellykket opphold. Hotellet kan absolutt anbefales til andre som ønsker ett rolig og servicevennlig sted å bo.

Romtips: Velg rom ut mot hagen
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Frank R
ODILE R, Propriétaire på Hotel Windsor Nice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Thank you very much for your nice comment. We are glad that you have enjoyed your stay with us and we hope to welcome you (or your friends and family) in the near future again.

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

2 netter i god seng- ærverdig gedigent hus omgjort til hotel for 25 år siden- litt slitt men sjarmerende !
En flott tropisk hage med stemningsfullt lys på kvelden . Egen safe parkering for vår leide Maserati 19 euro pr døgn.
Ganske Ok frukost .
Koselig nostalgisk treningsrom/spa på loftet :-)

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, anita t
ODILE R, Directeur général på Hotel Windsor Nice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2017

Dear guest,

Thank you very much for your nice comment. Our hotel has been transformed at the begining of last century but we are doing work every year to maintain in good shape and to do art projects continuously...

All the best,

Odile

Anmeldt 27. april 2017

Hotellet ligger bra til i forhold til severdigheter. Vi bestilte rom mot hagen, fikk det, men det lå ytterst mot gaten. Var derfor mye støy.
Stort rom, men mye av rommet var fyldt opp to ubrukelige gyngestoler. Badet hadde ikke sluk, og dusjen var i badekaret. For å få tak i dusjhodet og såpen, rant vannet utover gulvet bak badekaret. Doen rant hele tiden. Lite hyggelig.
På bookingsiden sto det at bassenget ikke var åpent før 1.mai. Derfor tok vi ikke med badetøy. Det viste seg at det var åpent likevel. Frokost var ikke inkludert, høy pris.

Romtips: Be om rom langt fra gaten. En del har balkong, men det koster også ekstra.
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, bentemoent
Anmeldt 30. september 2016

Sentralt og hyggelig lite hotell i sentrum av Nice. Kort vei til shopping og strand. Veldig hyggelig personale. Flott strand og deilig og ren sjø! Vi fikk et lite rom 14-15 kvadrat og et lite bad. Det var mulig å bestille rom som var større, da ble prisen økt ganske mye.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, SisselEkren
Anmeldt 10. februar 2016

Sjarmerende, meget godt og sjarmerende hotell sentralt beliggende i Nice. Hagen er en opplevelse i seg selv. Det var en fornøyelse i seg selv å sitte ute i hagen og spise frokost. Trivelig betjening. Rommet vi hadde var ikke spesielt stort, men senga var god. Badet var heller ikke stort, men pent og velfungerende

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Randi M