Anmeldt 4. desember 2017

Hotellet er enkelt og greit med god beliggenhet i Nice. Små rom og liten spiseplass innendørs, men med mulighet til å sitte ute i bakgården i godt vær. God service og hjelpsomhet fra personalet i resepsjonen. God valuta for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Geir H
Anmeldt 12. oktober 2017

Hotellet har en veldig fin beliggenhet i Nice med kort avstand til gamlebyen, promenaden og stranden.
Vi hadde et lite rom der dobbeltsengen tok det meste av plassen. Sengen var god og det samme var rengjøringen.
Veldig liten «spisesal» gjorde at frokosten ble litt kaotisk. Vi var uansett fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, leif_moen
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Takk for ditt opphold!

Anmeldt 16. august 2017

Trivelig hotell med fin beliggenhet. Frokostavdelingen med fontenen er både trivelig og avslappende, og frokostbuffeen er av veldig god kvalitet. det er hyggelige folk på hotellet som setter pris på sine gjester. Vi hat brukt hotellet i mange år, og føler oss alltid vel både med hotellet/rom/ frokost og betjening.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 470steinarr
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Tusen takk !

Anmeldt 24. juli 2017

Perfekt beliggenhet, med alt i umiddelbar nærhet! Flotte restauranter og kafeer samt stender og butikker i gå avstand. Eneste minus var at hotellet ikke har garderobe/dusjmuligheter etter utsjekk. Kan anbefales:)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, stinesof
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Stinesof,
Takk for ditt opphold!
Thanks for appreciating the location and other facilities of our hotel!
We don't have a shower in the reception which is normal:). After the check-out the guests can leave the luggage at the reception and use toilets if necessary. We'll be happy to welcome you again in the future.

Anmeldt 16. oktober 2016

Ja, hyggelig! Betjeningen, unge damer fra Algeri og Georgia, så vennlige og behagelig service. Utmerket frokost. Rom med gode senger. Sentralt i byen. Og fornuftig pris. Her bor jeg også neste gang when in Nice, so nice

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Vidar K
HOTEL DE LA FON... N, Responsable relations clients på Hotel de la Fontaine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2016

Takk for oppholdet! Vi vil være svært glade for å ønske deg velkommen igjen!