“Veldig avslappende og super god aften”
Anmeldelse av Le Vingt4

Le Vingt4
Reserver med
Le Vingt4 er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 26 av 2 171 Restauranter i Nice
Kjøkken: Fransk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt stedet av en veldig god venn og forventningene innfridde så til de grader. Her fikk vi veldig god mat og mye god vin. Ikke forvent det helt store kulinariske, men god, enkel og tilstrekkelig porsjoner. Det aller beste var Vertskapet som var veldig oppmerksomme og de gjorde alt for at vi skulle få en hyggelig kveld, noe de klarte utmerket godt.
Stemningen og atmosfæren var helt magisk. Liten og intim restaurant med skikkelig gode råvarer. Sjefen Eric hadde god kjennskap til vin og vi fikk noen fantastiske viner både til maten og uten mat. Vi fikk muligheten til å sitte så lenge vi ville uten å føle noe stress om at vi oppholdt dem. Gjestfriheten er helt utrolig. Stedet ligger litt avsides til men må bare oppleves!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, glennb487

Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig mat. Hyggelig betjening som tar jobben sin seriøst. Vi drar gjerne tilbake dit. Hyggelig atmosfære. Anbefaler et besøk dit.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 977wenchel
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Utmerket liten restaurant, god mat, hyggelig og kunnskapsrik betjening. Ikke av de billigste men vel verdt prisen. Bordbestilling anbefales.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Voksnevenner
Anmeldt 26. juli 2017

Le Vingt4 har vært en liten perle vi oppdaget for noen år siden. Hit går man tilbake med tanker om å utforske nye retter, samtidig som man så gjerne ønsker å oppleve det man spiste sist bare én gang til! De har et godt utvalg i vin, og prisene er vennlige.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Karolinesusanne
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

For en fantastisk plass!
Enormt utvalg av gode viner og en vid meny som kan tilpasses da alt blir laget med en gang, ingen halvfabrikat.
Dette stedet har sjarm og maten er ypperlig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Oahusby

Reisende som så på Le Vingt4, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Le Vingt4? Del dine erfaringer!