Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er ett rimeligt og greit hotell. Var bare en natt her da vi var på gjennomreise. Betjeningen var veldig hjelpsomme og frokosten var enkel fransk. Rommet var ryddig og rent og Ok i forhold til prisen. Gåavstand til det meste nær sentrum. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, tor56Haugesund
Direction D, Directeur général på Best Western New York, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2016

Dear tor 56 Hausgesund,
On behalf of all the staff of the Best Western New York Nice thank you to have taken the time to share your feedback on TripAdvisor following your recent stay in Nice.

We are very happy to see in reading your comments that you have fully enjoyed your experience in our hotel as well as the benefits and other services that we offer.

We hope to welcome you soon in our hotel to again to share unique moments.

Merry Christmas and happy New Year

Kind Regards
Stephane d'Halluin

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Flott beliggenhet, fikk tom parkering på hotellets p plass. En betjening som fikk oss til å føle oss velkommen. Gjorde alt for at vi skulle føle oss velkommen og at vi skulle få mest mulig igjen for oppholdet i Nice. God frokost. Sentral beliggenhet gjorde at vi kunne nå alt med en spasertur. Tusen takk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Berape
Direction D, Directeur général på Best Western New York, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2016

Dear Guest Berape,

We would like to thank you for sharing your comments on Trip Advisor , following your recent stay at Hotel Best Western New York Nice .

We are glad to have contributed to your nice stay in Nice .

It would be a great honour to welcome you again at the Hotel Best Western New York Nice .

Yours sincerely,

Stéphane d'Halluin
General Manager

Anmeldt 17. april 2014

Skal du til Nice er dette et fint og rimelig hotell. God service og betjening. Lett adkomst dersom du ankommer med flybuss eller tog. Trikk i nabogaten!!
Bruker gjerne dette hotell ved en annen anledning!

Dato for oppholdet: april 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, OVTO
Anmeldt 10. august 2013

Ypperlig hotellrom for både par og enslige. Sjarmerende og lettvint adkomst med trikk og tog. Alt av service- og shoppingmuligheter rett ved. Nydelig lite bad med alt at utstyr og fint utsikt med god luftemulighet. Kommer gjerne tilbake hit!

Romtips: 3. eller 4. etasje med hjørnerom med gode vinduer gir lys og utsikt. Ikke nattestøy
Dato for oppholdet: februar 2013
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Randi G
Anmeldt 4. september 2011

Rommet var lite, men for en natt går det greitt.
Frokosten var helt ok, og personalet var også behjelpelig.
Heisen gikk ubeskrivelig sent og var så liten at man må legge inn ekstra tid dersom det er mange som bruker den.
Toalettsetet var helt løst, lufteventil i taket på badet hang løs.
Taxi om morgenen til flyplass var meget bra.

Dato for oppholdet: september 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
Takk, NorthStar303438