Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Orbitz.comUSD 102
Anmeldt 27. juni 2018

Dette var et meget hyggelig hotel perfekt plassert i forhold til byen - alt var nærme. Spiste ikke frokost på hotellet siden ønsket var å kose seg ute i byen. Fant noen fine steder i gamlebyen ca 10 minutter gange fra hotellet.
Rommet var helt og rent, men anbefaler sov i ro, skulle det være lyd fra naborommet.
Hyggelig betjening i resepsjonen ordnet de vi ønsket.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Øyvind P
Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Hotell med sentral beliggenhet i Nice. Godt med restauranter i nærmeste nærhet. Kort vei til strandpromenade.
Ok størrelse på rom, men mangler aircondition. Trange korridorer og trang trapp.
Fin beliggenhet på frokostsal. Men 14 euro + tax er litt dyrt
12 min å gå til tog..

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, M0rtenU
Anmeldt 9. april 2016

Renovert og velstelt hotell med flott beliggenhet. Vennlig og god service. Hyggelig frokostrestaurent med terrasse. Middels store rom med gode fasiliteter. Rommene kan være varme i sommerhalvåret. Ganske harde senger. Masse restauranter, butikker og kaféer i nabolaget.

Romtips: Noe støy i rom som vender mot gatene.
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, erikaa746
Anmeldt 28. desember 2015

Fint lite hotell med flott beliggenhet. Her kan du gå til det meste. Vi hadde ikke mulighet til å bestille overnatting med frokost når vi booket, og å spise på "regning" hver dag var dyrt. Men det var restauranter og bakerier rett rundt hjørnet for hotellet som vi kjøpte frokost på. Hotellet var fint, rent og ganske store rom. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne T
Anmeldt 28. juli 2015

Sentralt plassert i Nice. Hotellet var helt ok, men vi var fire på rommet og det ble trangt. Aircondition var Ok, men ikke noe mer enn det. Rommet virket rent og personalet var vennlige. Vi valgte ut dette hotellet fordi det er nært stranden og i gangavstand fra Gamlebyen, og i så måte var det perfekt.

Romtips: Nær Promenade det Anglais.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Alqua2015