Vandring i Old Nice og Castle Hill med en lokal guide

fra
USD 34,04
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Slottshaugen på
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Gikk trappene opp fra sjøsiden, og dette gav oss muligjeten til flere stopp med panoramautsikt på veien opp.
Nydelig perle av en plass på toppen som innhar en lekeplass, 2 små kafeer, flere utsiktspunkt og ruiner å se på.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ainahaug
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet ligger på slutten av stranden i Nice. Går opo endel trapper. Går faktisk også heis opp. Endel utgravinger opoe hvor det har vært festningsverk i fordums tider. Fantastisk utsikt over havnen og Nice. Man ser rett ned på gamlebyen og de omliggende åser og fjell. Kjempeflott og anbefales

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 299geir_
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi gikk trappene opp fra strandpromenaden med mange muligheter for stopp underveis. Nydelig panoramautsikt over Nice. Flott anlegg!
Vel verdt turen for utsikten (og trimmen)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Stivanz4
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

En liten rusletur til denne haugen gir den flotteste utsikten du kan tenke deg mot alle retninger. Helt gratis og den beste attraksjonen!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 215synn_veb
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over Nice på begge sider. Fantatisk å se all historie blir tatt vare på. Får frisk pust å gå i skogen og trappene. Litt varmt dagen vi besøkte plassen og dyrt vann på restauranten på toppen. Anbefaler å drikke fra fontene som står plassert langs veien.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, rlovsta