Priceline
SPAR USD 32
Lol.travel
FindHotelUSD 119
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Det første som møtte oss i resepsjonen var intens lukt av rengjøringsmidler og en småfrekk ansatt. Rommet minnet litt om en båtlugar, med fliser både på gulv og vegger, og mørkebrunt panel og dører. Da vi først fikk rommet var vi heller ikke 100 % fornøyde med rengjøringen. Vi opplevde også rommet som veldig fuktig, til tross for at vi hadde på AC. Ellers var det et fint bassengområde på taket og i grei avstand til både strand og shopping.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, everydaydreamer90
Goldstar R, Goldstar Team på Goldstar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Dear Hotell, thank you for this feedback and for choosing to stay with us during your trip to Nice. We are happy that you liked our pool area with terrace where you have the possibility to enjoy the sun having a drink and that you enjoyed our nice location next to the main attractions in the city. We are surprised on your words about the style of your suite, as usually appeal the most of our customers, and the cleaning service as we have always assigned a relevant importance to the cleanliness in order to keep the best quality for our guests. We hope we will be welcoming you back for another stay in the near future. Kindest Regards. The Goldstar Team

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotel rent og pent. God frokost på hotellet. Personellet var hjelpsom og var imøtekommende. Fikk hjelp alltid om det var noe Ikke lang fra strandet heller. Perfekt for familier rolig og ikke mye bråk. Anbefales på sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Erdal V
Goldstar R, Directeur général på Goldstar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

Dear Erdal, We really thank you for sharing with us your experience about your recent stay in Goldstar. We are pleased to know that the cleannes was high apreciated, as well as our delicious breakfast and helpful staff. We see as well that you enjoyed our spacious family suites and their comfort. We are looking forward for welcoming you soon again in Goldstar. Kindest regards, The Manager

Anmeldt 16. august 2016 via mobile enheter

Vi kom til et trivelig hotel. De som var i resepsjonen var hjelpsom med oppbevaring av baggasje og kom med den når rommet vårt var klart. Rommet med 3 stk var stort ,liten kjøkkenkrok med alt man trenger. Stort hjørnebadekar på badet var det også. Vi spiste ikke på hotellet, kjøpte mat som vi spiste på rommet. Vi var oppe på terrassen og solte oss, vi var ofte alene der. Bassenget trenger å få nye fliser ettersom mange av dem var løse. Ellers var det kjempe bra med solsenger og handduker som lå i sengene. Var også personal ifra resturangen som var og lurte om vi trengte noe. Hit kommer vi gjerne tilbake. Et sentralt hotel, til jernbanestasjonen og butikker.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, monicabX6221ZO
Goldstar R, Directeur général på Goldstar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2018

Kjære kunde, Takk for at du valgte Hotel Goldstar Resort & Suites for ditt opphold i Nice. Vi er glade for at reisen har levd opp til forventningene. Det er en glede å lese sin positive kommentar, vi er glade for å lese at hans erfaring var positiv. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til en neste tur. Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. september 2015

Hotellet har flott beliggenhet. Ligger veldig sentralt og kort vei til det meste. Både jernbane, strand, severdigheter, shopping og restauranter. Vi (4 venninner) bodde på en suite på 50 kvm med et lite tekjøkken, og det fungerte 100 %. Betjeningen var veldig hyggelige og hjelpsommer. Veldig fin løsning med tilgang til bad og toalett fra begge soverom. Vi spiste ikke på hotellet. Det var dyrt. Dessverre fikk vi ikke tid til å benytte oss av bassenget på taket.
Hadde et helt super opphold.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mvf68
Goldstar R, Directeur général på Goldstar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Dear guest, We thank you for taking time and sharing your feeback. It was a pleasure to welcoming in Goldstar Resort & Suites. Kindest regards, The Manager

Anmeldt 15. september 2015

Hotellet ligger veldig sentralt. Kort vei til jernbanen, severdigheter, shopping og restauranter. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Vi (4 damer) hadde suite på 50 kvm med tekjøkken. Dette fungerte veldig bra. Flott løsning med tilgang til bad og toalett fra begge soverommene.
Vi fikk dessverre ikke benyttet oss av bassenget på taket pga hektisk program.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner