“Koselig atmosfære, rimelig priset ”
Anmeldelse av Cafe de Turin

Cafe de Turin
Vurdert som nr. 331 av 1 984 Restauranter i Nice
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Har spist flere ganger her. Har fått super service og god mat alle gangene, men ikke sist nå i januar, blåskjell jeg bestilte var både dvask og litt tørre. Rimelig pris til sjømat å være i Nice sentrum.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, halgeirr2018

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Fersk fin sjømat, godt utvalg. Lett å få bord om du kommer rett før 20:00. Hyggelig plass utendørs på en fin plass. Hele familen fant noe de likte på menyen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, PaulJClarke
Anmeldt 28. august 2017

Vi var ute etter ferske oyster og fant dette stedet etter at en taxi sjåfør anbefalte oss. Det fins mange forskjellige typer av oyster til forskjellige priser. Vi bestilte 2 typer og litt for mye. Han servitøren lat ikke oss bestilte mer fordi han trodde ikke vi skulle klare det. Men så måtte vi bestille ekstra og han ble sjokket og impornert. Servicen var grei og bra beliggenhet i old town. Anbefales hvis dere er ute etter ferske oyster.

Dato for besøk: august 2017
Takk, hipq
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Vi som ekte elskere av ferske østers er glad i Cafe de Turin. Denne cafeen ble anbefalt av franskmennene som bor i Nice. Sjømaten er nydelig der.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

God og veldig fersk sjømat, spesielt østers. De var helt fantastisk!!! Restaurant for de som vil spise god sjømat og ikke bryr seg om service eller interiør.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Azil5891

Reisende som så på Cafe de Turin, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cafe de Turin? Del dine erfaringer!