“Fantastisk tapas”

Vurdert som nr. 587 av 2 369 Restauranter i Nice
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 11. september 2019

Ligger svært sentralt til, med god utsikt til alle som farer forbi, samt brylluper fra nabobygning. Vi hadde 2 Sangria med tapastallerken,(20euro) var svært bra, servicen noe treg, men hyggelige. Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, hlaud
Sylvain P, Responsable relations publiques på El Merkado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

hlaud

We are glad to read your lovely review, thanks for that and for coming next time again

El merkado

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Kikket på en meny utenfor før vi satte oss for et mellommåltid, denne var kun på fransk da de ikke hadde fått de engelske menyene enda. Prøvde å kommunisere med personale om hva som var hva, men personalet snakket såvidt engelsk, men fikk det vi skulle ha etter litt om og men. God plassering midt i smørøyet, god tapas og god sangria. Avslappet stemning med god musikk, ble sittende i flere timer.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, nehaoo
el-merkado, Responsable relations publiques på El Merkado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Hello,
We are happy to know that you had a good time with us.
Don't panic, english menus arrive quickly.
See you soon
Merkado Team

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Det starter med at de ikke tørker av bordet. Så venter vi en lang stund for å få en meny som vi til slutt ender med å hente selv. Maten vi får anbefalt ser ut til å være oppvarmet frossen mat. Vi må til slutt gå til Kassa for å betale. En veldig skuffende opplevelse.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Alexander Aasen K
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Veldig fin stemning med god mat. En av de bedre restaurantene i byen, og vin-pakken og servicen var veldig bra. Lott trekk for maten, men 4/5 her.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mariusl445
Anmeldt 26. august 2014

Vi valgte stedet på grunn av menyen - tapas, og ble ikke skuffet. Et ok utvalgt av ulike tapasretter. Et pulserende sted med en flott bar. Maten var fortreffelig og til en hyggelig pris noe som gjorde at vi kom tilbake hit to ganger under vårt opphold i Nice. Meget god sangria toppet måltidet.

Dato for besøk: august 2014
Takk, kristianweel
el-merkado, Directeur général på El Merkado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2014

Merci!!! ;)

Reisende som så på El Merkado, så også på

St-Laurent du Var, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i El Merkado? Del dine erfaringer!