“Amazing”

Kjøkken: Fransk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant! Nydelig mat og personale tar virkelig vare på deg! Et sted som absolutt må oppleves. Lokalene står også til forventningene.

Dato for besøk: september 2021
Takk, irmelinp

Anmeldt 7. juli 2020

Vi besøkte restauranten i forbindelse med en feiring. Vi ble godt tatt i mot av et veldig serviceinnstilt og vennlig personale. Restauranten var deilig avkjølt og sval i en ellers varm dag. Vi bestilte en fire-retters meny, og hvert eneste måltid var helt upåklagelig. Maten ble presentert på en god måte, og både så og smakte veldig innbydende. Maten ble godt tilpasset glutenfritt kosthold. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 253kinep
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Flere svært gode retter av høy kvalitet. God service og verdt et besøk. Gir ikke full score, da vi opplevde at rettene ikke når helt opp i øverste nivå. Vi hadde en veldig fin kveld og kan anbefale den. Meget gode lokale vinanbefalinger!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, morgant255
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk! Velg lunsjmeny og få et fantastisk måltid!!! Har også glass med vin tilpasset menyen. Velger dette stedet gjerne igjen!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Hanne T
Anmeldt 2. september 2017

Godt besøkt en tirsdag i siste uke av august. Bordbestilling anbefales. Flotte bord inne. Greit ute ved (litt) trafikkert gate. Hyggelig mottagelse og profesjonell og kunnskapsrik servitør. Variert meny. Følg kokken eller velg selv. Positiv vilje til å imøtekomme gjestenes ønsker. Potetstappe byttes i annet..kjøtt serveres (selvsagt) i samsvar med bestilling. Dødt eller rødt..ulikt og godt ekstra serveres mellom rettene. Lufttemperatur 26 celsius. Rødvin servert med nær samme temperatur. Isbøtte kom. Dette kunne vært bedre. En god kveld. En føler seg ivaretatt. Forsvarer på alle måter prisnivået.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Lars162

Reisende som så på Le Bistrot Gourmand, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Le Bistrot Gourmand? Del dine erfaringer!