“Elendig service!”

Kjøkken: Fransk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Old Town / Vieux Nice
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til 7 til et klokkeslett...ved ankomst var det dessverre dobbelbooket. Ingen hjelp med å finne en løsning! ....så vi gikk!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 389kaib
lesgarconsnice, Responsable relations clients på Restaurant LES GARÇONS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Takk for din mening. Kortet vårt endres hver måned.

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. Vil anbefale å reservere i forkant. Får mye igjen for pengene, da det er overkommelige priser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, martinbJ1565RN
lesgarconsnice, Responsable relations clients på Restaurant LES GARÇONS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Tusen takk for den gode anbefalingen. Menyen vår endres hver måned. Sur deg neste gang.

Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, kul og intim atmosfære, trangt og sjarmerende. Veldig sprudlende og hyggelig betjening. Her må du bestille bord, alltid fullt.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Katrin H
fmc06300, Responsable relations clients på Restaurant LES GARÇONS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2019

Tusen takk for din gode kommentar. Vårt kort endres hver måned. Vi ses snart!

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Morsomt lite sted som vi kun fant takket være Tropadvisor. God mat og hyggelig fransk atmosfære! Flott presentasjon av maten, og kunnskapsrik kelner som anbefalte drikke.

Takk, SiljeEmilienne
Frédéric M, Responsable relations clients på Restaurant LES GARÇONS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Restaurangen laget tack för din utmärkta kommentar. Vår meny ändras varje månad. Vi hoppas att

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Var her to ganger ila uken vår i Nice, fantastisk mat! Tre-retters for €30, et skikkelig kupp. De har også et godt vin-utvalg og de fleste i rimelig pris. Kelnerne har skikkelig peiling på hvilken vin som passer med de forskjellige rettene. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, MariBj
Frédéric M, Responsable relations clients på Restaurant LES GARÇONS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Restaurantlaget takker deg for din gode kommentar og gleden av å ha mottatt deg to ganger under oppholdet. Vår meny endres hver måned. Vi håper å se deg igjen snart.

Reisende som så på Restaurant LES GARÇONS, så også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Restaurant LES GARÇONS? Del dine erfaringer!