“Smakløs mat og dårlig service”
Anmeldelse av L'Escapade

L'Escapade
Vurdert som nr. 126 av 174 Restauranter i Sainte-Maxime
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Maten smakte dessverre lite, og servicen var dårlig. Da servitøren skulle ta vår bestilling, rakk vi bare å informere om hva vi skulle spise. Da vi skulle bestille drikke, fikk servitøren øye på noen potensielle gjester utenfor og løp for å ta i mot de. Kom så en annen servitør etterhvert, og vi måtte da supplere vår bestilling via ham. Kan ikke anbefale dette stedet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Bente B

Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Spiste en ceasarsalat til lunsj, og fikk god og rask service og en helt grei salat. De glemte crutongene til salaten, men kom med dem uten at jeg måtte be om det. Ekstra cred til kelneren som fikset viften så jeg skulle få ekstra kjøling i varmen

Dato for besøk: august 2017
Takk, Clouih
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Helt forferdelige blåskjell. Gamle, uåpnet seige skjell. Arrogant betjening som ikke tok til seg kritikken. Ikke besøk denne restauranten, alternativene er hundrevis.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, FredrikJ656
Anmeldt 12. juli 2014 via mobile enheter

Vi var to par som ønsket å prøve denne plassen, vi fikk et flott bord og menyene slengt på bordet. Jeg spurte hva han mente om posisjonen på trippadvisor og han svarte svært avvisende om at de brydde han seg ingen ting om, de hadde mere enn nok av gjester, snudde seg rundt og var ikke lengre interessert i oss som kunder, så jeg kan dessverre ikke si noe om maten men styr unna.

Takk, SOA2003
Anmeldt 11. september 2012

Dette er en klassisk turistfelle. Styr unna denne! Beliggenheten er flott og det er bra restauranter på begge sider, men her var det bare stressende å spise. Maten var ikke bra nok og servicen var dårlig. Vi lot over halvparten av vår mat stå igjen og ga beskjed om at dette ikke holdt mål,

Dato for besøk: september 2012
    • Atmosfære
Takk, Wenche T

Reisende som så på L'Escapade, så også på

Sainte-Maxime, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i L'Escapade? Del dine erfaringer!