“Ny, god restaurant i Vence.”
Anmeldelse av L’Embuscade

L’Embuscade
Vurdert som nr. 33 av 82 Restauranter i Vence
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dette er, en for oss, ny restaurant. Vi spiste helstekt dorade, og den var nydelig. Til dessert tik vi tiramisu og den var også svært god. Vi tok husets hvitvin til drikke. Erfaringsmessig sier kvaliteten på denne noe om kvaliteten på resten av måltidet, og vi ble svært godt fornøyd. En veldig hyggelig kveld til en fornuftig pris. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Gunnar H

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 19. august 2022

Anmeldt 14. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
aliocha, Propriétaire på L’Embuscade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2022

Anmeldt 12. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
aliocha, Propriétaire på L’Embuscade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2022

Reisende som så på L’Embuscade, så også på

Vence, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i L’Embuscade? Del dine erfaringer!