Mont Blanc og Chamonix halvdagstur (uavhengig)

Bestill på forhånd
fra
USD 93,74
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Aiguille du Midi på
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vanvittig spennende opplevelser hvor du tar 2 gondolbaner opp for å komme opp på 3800 meters høyde. Kan virkelig anbefale turen opp og ned. God utsikt over Alpene og du ser rett mot Mont Blanc (Europas høyeste fjell). Ta heisen helt opp på toppen for å få denne utsikten

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, kimmern28
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Det er egentlig litt juks å bli flyttet opp til 3800 MOH i en gondol, men for en spenning og for en luftig opplevelse. Vi var heldige og unngikk kø den første turen, tur to var det organisert kø i 30 min. Dette er en luftig opplevelse med mange utsiktspunkt. Ta turen i fin vær. Anbefales på det sterkeste. Koster ca 62 euro tur/retur.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Christian C
Anmeldt 19. juni 2018

fantastisk opplevelse selv om den øverste gondol var innstilt grunnet alvorlige problemer. safety first )) vi gikk opp til nesten 3000 m det var slitsomt nok )) fikk se dyreliv og utrolig utsikt og klatret litt

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Erikdansken
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Har du høydeskrekk eller dårlig hjerte/ lunge kapasitet er ikke dette turen for deg.
Rundt 3800moh har man 360°utsikt, ned til Chamonix og opp til Mont Blanc.

Mye å se og mange trapper, så ta det med ro. Luften er tynn (lite oksygen) så man kan fort bli andpusten og svimmel.

Er man sulten, finnes det en café og en restaurant her oppe.

Dette er også utgangspunktet for de som ønsker å stå på ski. Utallige muligheter for de som er gode (klarer å kjøre med samlede ski) til de ekstreme. Guide anbefales om man skal stå ski her oppe.

Skal helt klart tilbake og kjør ned den berømte skiløypa Vallée Blanche.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, tommip2014
Anmeldt 16. desember 2017

Det er lurt å ha god tid, det kan være laaaang kø. Det var overskyet og dårlig vær i dalen, vi tok heisen opp gjennom tåkehavet og opp til et fantastisk sted. Utsikten var dog utover oversiden av skydekket. Selve stedet er unikt, turen opp og ned er en opplevelse for seg.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, ole2mm