Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet har en meget god spa avdeling, en del av personalet er veldig behjelpelig og kundevennlig. Men enkelte er mindre kundevennlig og mindre flink i engelsk.
Vi var litt uheldig med vårt hotellrom, dette var plassert ut mot gaten.
Dette ble et problem på grunn av at rommene er dårlig ventilerte og vi måtte ha opp balkongdøren hver natt. Vi fikk da mye støy inn på rommet i forbindelse med biler og forbipasserende.
Når vi brukte dusjen inne på badet rant vannet ut på hele gulvet, da det er feil fall til sluket.
Vi spiste en middag på hotellet, dette var ikke en smaksopplevelse. Vi tok da et treretters måltid, maten var helt OK, vinen vi fikk anbefalt var tynn.
Beliggenhet var bra, du bor i sentrum og bussene kommer rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 8andreasf
Yann C, Directeur général på Le Refuge des Aiglons Chamonix, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2017

Dear Andreas F,

We thank you very much for having taken the time to share your comments with us and for your positive review concerning your stay at Le Refuge des Aiglons****.

We also take good note of your constructive comments.

I hope that we will have the chance to welcome you again in the future.

Warm regards,
Yann.

Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Et veldig rent og fint hotell som er preget av kul design både i resepsjonen, lobbyen, baren og ikke minst hotellrommet. Betjeningen i resepsjonen ordnet alt for oss som vi ville gjøre, for eksempel guide og paragliding. Room-servicen var veldig bra. Rommene var ren og vi fikk nye håndduker hver dag. De skiftet på sengen en gang i løpet av den uken vi har her og vi fikk også nye badekåper og slippers.
Vi bestilte også halfboard slik at vi fikk både frokost og middag i hotellet. Frokosten var ok. Middagen var rett og slett herlig! Servicen i restauranten er av svært høy kvalitet og maten er en drøm! Menyene de serverte gjør at jeg har lyst å besøke hotellet igjen. Jeg har sjelden smakt så god mat og betjeningen er veldig høftlig.
En annen fordel er også at hotellet er rett ved siden av en bussholdeplass og 5minutter unna Aiguille du Midi. Det passer perfekt hvis man skal ta buss til de forskjellige skianleggene. Anbefaler å bestille Cham-pass. Med denne får du tilgang til det meste.

Det eneste minuset med hotellet er at spa-avdelingen er litt for liten når hotellet er fullbooket, noe det var mens vi var her. Det blir fort trangt og av og til er det ikke plass til flere. I tillegg var sengene veldig harde og vi fikk heller ikke det rommet vi ønsket. Vi fikk et rom med utsikt mot gaten (noe vi presist anga i bestillinga at vi ikke ville ha). Vi fikk et rom som var rett ved siden av heisen og trappa. Det er veldig lytt her så vi hørte mye støy fra gangene. Pga mye trafikk i Chamonix om morgenen ble vi alltid vekt av biler (de tuter mye her).

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Diana B

Dear DianaElaina,

We thank you very much for having taken the time to share your comments with us and for your very positive review concerning your stay at Les Aiglons****.

I hope that we will have the chance to welcome you again in the future.

Warm regards,
Yann.

Anmeldt 8. mars 2016

Fantastisk beliggenhet, utrolig hyggelig vertskap, god frokost, gratis basseng, sauna ++.
Kunne ikke valgt bedre. Perfekt med skioppbevaring/utleie i kjelleren på hotellet. Hyggelig bar og fin restaurant.
Anbefaler på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Svein K
Vito D, Directeur général på Le Refuge des Aiglons Chamonix, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2016

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding angående oppholdet deres på Les Aiglons i Chamonix og vi er glade for at hotellet vårt innfridde deres forventninger. Vi jobber målrettet i håp om å gjøre alle til lags og da er det spesielt hyggelig med god feedback fra våre gjester. Ikke nøl med å kontakte oss igjen hvis dere vil komme tilbake ! Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning !

Med vennlig hilsen

Hele teamet ved Hotel Les Aiglons Chamonix

Anmeldt 21. juli 2015

Her bor du godt med høy standard og alt du trenger. Husets restaurant er fortreffelig med utsøkt mat og veldig god service, og anbefales på det varmeste!
Vi bodde her to netter og var veldig fornøyd med rommet, renholdet og personalet. Vi benyttet ikke spaet selv om det så fristende ut. Beliggenheten er bare 200 meter fra heisen til Aguille Du Midi og ellers fredelige ongivelser. Frokosten er bra, om enn ikke spesielt utvalg i frisk frukt/grønnsaker og annet sunt. Litt mye sukkermat etter min smak. Alt i alt et smakfullt og komfortabelt hotell.

Romtips: Be om å få utsikt mot Mont Blanc
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Inafikse
Anmeldt 17. mars 2014

Kjempehotel i Chamonix, her finnes alt av nødvendigheter som bra rent rom meg mt. blanc utsikt. Basseng, skirom, rest, bar, god service og sentral beliggenhet til byen. Kommer tilbake hit gjerne igjen. Ved bassenget har de også sauna og steamrom, godt de dagene du vil svette ut litt ekstra. Rommene koster ca 1000kr pr pers pr natt ved at man er minimum 2 stk pr rom. Ikke akkurat hostell priser der altså men man får litt mer her ved en slik pris.

Romtips: rom med utsikt over Mt. blanc....
Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gobystolsvik
Vincent G, General Manager på Le Refuge des Aiglons Chamonix, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2014

Dear Guest,

Thank you for your nice review! We're thrilled you enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back to Les Aiglons upon your next visit.