“Veldig god mat”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd da vi kvelden før så det veldig fullt her. Veldig fin service med oppmerksomme servitører under hele måltidet. Utsøkt mat. Alle rettene smakte like godt.
Anbefales.

Takk, 979marit

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Bestill bord de har seating kl. 19 og 21. De har a'lacarte og ser menu. Vi var noen som tog deb til 32 EUR for 3 retter. Mye for pengene. Det var riktig godt. Leg of lamb var så mørt som smør bare helt fantastisk. Vi drak lokale vine som var super gode. Bestil bord med utsikt til elven. Dette sted kan anbefales og vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Kunter
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Vi har hatt et deilig, smakfullt måltid(biff og fugl perfekt stekt med smakfull saus)med god service og kommer gjerne igjen i morgen

Dato for besøk: februar 2018
Takk, karikampari
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. God Service. Godt vin utvalg. Bra priset i forhold til kvalitet på maten

Bete restaurant i Chamonix

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, A4966SVadrianw
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Herlig sted, mat, service, drikke.
Godt utvalg i mat og viner. God rettleiing v forespørsler og hyggelig tone fra personalet .
Meget bra i forhold til pris.
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, torsteins_renr

Reisende som så på L'Atmosphere, så også på

Chamonix, Haute-Savoie

Har du vært i L'Atmosphere? Del dine erfaringer!