“Hit burde man gå for å spise”
Anmeldelse av CA`D`ORO

CA`D`ORO
Vurdert som nr. 179 av 3 772 Restauranter i München
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk til denne restauranten. Kan anbefale å reservere bord på nettsiden, det er lett og man får raskt svar. Vi kom til bordet vårt klokken 18 og like etter var restauranten nesten full.

Den kvinnelige servitøren var super vennlig og hjelpsom. Vi ble aldri glemt og hun hadde stålkontroll selv om hun hadde mye å gjøre.

Maten var kjempe god, drikken likeså. Atmosfæren i restauranten er avslappet og omgivelsene er moderne.
Neste gang vi er i munchen kommer vi tilbake, det er helt sikkert.

1  Takk, Laskle

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Helt grei. Fin restaurant, hyggelig betjening, men kjedelig og smakløs pizza. Ingen høydare, men helt okei.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, oda211
Mister_Pirro, daydreamer på CA`D`ORO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

“A child's reading is guided by pleasure, but his pleasure is undifferentiated; he cannot distinguish, for example, between aesthetic pleasure and the pleasures of learning or daydreaming. In adolescence we realize that there are different kinds of pleasure, some of which cannot be enjoyed simultaneously, but we need help from others in defining them. Whether it be a matter of taste in food or taste in literature, the adolescent looks for a mentor in whose authority he can believe. He eats or reads what his mentor recommends and, inevitably, there are occasions when he has to deceive himself a little; he has to pretend that he enjoys olives or War and Peace a little more than he actually does. Between the ages of twenty and forty we are engaged in the process of discovering who we are, which involves learning the difference between accidental limitations which it is our duty to outgrow and the necessary limitations of our nature beyond which we cannot trespass with impunity. Few of us can learn this without making mistakes, without trying to become a little more of a universal man than we are permitted to be. It is during this period that a writer can most easily be led astray by another writer or by some ideology. When someone between twenty and forty says, apropos of a work of art, 'I know what I like,'he is really saying 'I have no taste of my own but accept the taste of my cultural milieu', because, between twenty and forty, the surest sign that a man has a genuine taste of his own is that he is uncertain of it. After forty, if we have not lost our authentic selves altogether, pleasure can again become what it was when we were children, the proper guide to what we should read.”
― W.H. Auden, The Dyer's Hand

PS: Thank you for your visit

Anmeldt 10. oktober 2016 via mobile enheter

Vi spiste en flott lunsj i fine omgivelser. De kan å lage både pizza og pasta og lokalene var rene og fine. Vi hadde en kelner som var tro mot det italienske pg som ga oss super service!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 299annf
Anmeldt 29. november 2015

En försteklasses restaurant med en herlig og elegant atmosfäre.
Et lite stykke Venezia mitt i Munchen.
Nydelig mat til en behagelig pris,så vil dere ha en Romantisk kveld med Italiensk vri er dette stedet for dere ;)

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Globetrotter69_13
Anmeldt 15. desember 2013

Det så ut som restauranten var populær. Tidvis kø for å få plass. Dette er normalt et godt tegn. Kjøpte spaggetti bolognes. Smakløs og ikke å anbefale. Betjeningen var profesjonelle og selv om de hadde det travelt var det god stemning i restauranten. Jeg har en følelse av at hvis jeg hadde valgt en annen rett, så ville jeg blitt mer fornøyd. Anbefaler stedet.

Dato for besøk: desember 2013
Takk, mtenggren

Reisende som så på CA`D`ORO, så også på

München, Upper Bavaria

Har du vært i CA`D`ORO? Del dine erfaringer!