“Jobbtur og en dag i München ”
Anmeldelse av Nam Giao 31

Kjøkken: Vietnamesisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe liten resturant, max plass til kanskje 20 stk. Man sitter tett. Fikk ikke plass til å spise der, så tok med meg take away. Bestilte meg noen vårruller og and i curry meny, veldig bra på smak, størrelse og pris.

Jeg anbefaler stedet :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, nettepaatrip

Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Klarte så vidt å få bord her uten bordreservasjon. Veldig liten restaurant, som bærer noe preg av at man sitter som "sild i tønne". Maten derimot var kjempegod, vil absolutt anbefale dette stedet for de som vil kjenne gode smaker!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Silje P
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Liten men fin plass, hyggelig betjening. Romlige priser og maten smakte veldig godt!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 474trinel
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

For en hyggelig kveld! Utrolig sjarmerende vertskap og nydelig mat. Vi bestilte flere retter vi delte på. Porsjonene var store så vi ble stapp mette. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Hilde S
Anmeldt 15. mai 2016

Liten "nabolags"restaurant med høy kvalitet på maten. Vi satt ute på fortauet i finværet og fikk utrolig god mat og vennlig, effektiv service. Vi har reist rundt i Vietnam og dette var absolutt autentisk. Nydelige friske sommerruller og passelig sterke supper. Ikke er det dyrt heller.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, LeneS623

Reisende som så på Nam Giao 31, så også på

München, Upper Bavaria

Har du vært i Nam Giao 31? Del dine erfaringer!