Odd H
Anmeldelse av Novotel Muenchen City
5,0 av 5 boblerAnmeldt 1. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Vi bodde i 4 etg,stille og rolig.
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Rafael F, General ManagerNovotel Muenchen City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. des. 2018
Thank you very much for your visit and for taking the time to review your stay with us. We are very pleased that you rated us highest and are delighted that you really enjoyed your stay with us and the room in particular. Our guests deserve the best. We hope to welcome you as our guest soon again.

Best regards,

2.7 km fra Novotel Muenchen City
Se flere hoteller i München
Anmeldt 31. juli 2016

:-)
Hotell med bra standard og moderne rom som er meget rene. Har bodd på hotellet før og var fornøyd da så vi valgte samme hotell igjen.
Det er en velvære avdeling i underetasjen hvor du finner badstue (finsk og tyrkisk) samt et lite basseng, avslapningsrom og tredemøller.
Wifi var inkludert og fungerte greit.
Ca 20 minutter å gå til sentrum, men det er kort vei til S-Bahn og det finnes flere restauranter i nærheten. Ligger et kjøpesenter i samme gate med bla dagligvarebutikk (der hvor du tar S-bahn).

:-(
Frokosten var ikke inkludert i den prisen vi fikk og var svindyr (21 Euro/pers). For den prisen får man en bedre middag på en god restaurant i Tyskland. Hotellet er stort så det blir fort overfylt i frokostlokalene og kø i resepsjonen.
Hotellet har parkering men den var også full så vi måtte parkere på et annet hotell i samme gate for 20 Euro/natt.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, davidhen2015
H3280SF, Project Manager på Novotel Muenchen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Dear davidhen2015,

we very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel München City.

I will share your comments with our team. Good to sense you had a comfortable accommodation here.
We apologize the inconvenience regarding our parking situation.

Sincerely,

Martin Zehmisch
Project Manager

Anmeldt 28. februar 2016 via mobile enheter

Kort vei til alt. S-bahn, gangavstand til Marienplatz (sentrum) samt MANGE gode reatauranter og barer helt i nærheten...Rent og fint hotell, hyggelig personale. Noe dyr frokost, men MYE god mat og topp service hvis man først velger det!! Klart valg for en München - tur....jobb eller privat.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, 56pererik
H3280SF, Manager på Novotel Muenchen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. februar 2016

"Klart valg for en München - tur....jobb eller privat." Thank you very much for this recommendation. We were very much appreciate your feedback regarding your stay at the Novotel München City - and hope, your next visit will be as pleasant as the previous one.

Yours sincerely

Thomas Wacker
General Manager

Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Dette er et perfekt hotel for en storbyferie i Munchen. Kjempebra service fra vi kom til vi dro. Alle ansatte er hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Det var ikke problem med sen utskjelling (uten kost). De har egen parkering til bra pris.
Rommene er rene, enkle og veldig bra. Sengene er i en klasse for seg og gjør at dette hotellet skiller seg fra de fleste andre hotell.

Her vil vi dra igjen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, hegemonster
Sven F, Manager på Novotel Muenchen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2015

Dear Hege F,

thank you very much for such a good feedback to our hotel.
There is nothing to add for me besides we would love to have you back at our Novotel Munich City some day again.

Best regards,
Sven

Anmeldt 1. august 2014

Meget fornøyd med dette oppholdet!
Rommet var rent, pent og stort! På badet var det både badekar og dusj.
Gøy med xbox kobla til TV'n også. Eneste minuset jeg hadde med rommet var at toalettet var i et eget rom, og ikke på badet.
God frokost med alt en hotellfrokost skal inneholde!

Dato for oppholdet: juli 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, John_Norse
Anmeldt 10. juni 2013

Bodde to netter på dette hotellet i Juni 2013. Ingenting å utsette på dette hotellet. Rommene fra nye og rene. Frokosten var bra og betjeningen hyggelige. Det var til og med et lite treningsrom og svømmebasseng i kjelleren. Det er bare å book'e dette hotellet. Jeg anbefaler

Dato for oppholdet: juni 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Accorhotels.com
Takk, Svein K