“Veldig fornøyd”

ons. 8.2.
20:00
Vurdert som nr. 122 av 3 832 Restauranter i München
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Spiste nyttårsmiddagen her sammen med min partner, og vi var storfornøyde. Vennlig og flink betjening.

Takk, rayzor1979
Martina K, Online-Marketing på Munchner Stubn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Dear I999GSdana,
thank you very much for your feedback. It would be great to welcome you again another time.

Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Det er messevirksomhet i München og mange vil smake tyske øl og god mat. Ølet her er godt, det er det ingen tvil om, selv om serveringen tar tid.
Noen av oss bestilte Haxe, riktignok var den liten og fra skulderen på en "baby-gris". Men den var ikke skikkelig stekt, kjøttet var ikke mørt og helt innerst var kjøttet fortsatt blodig. Denne knoken skulle nok ha vært i ovnen et par timer til!
Etter å ha klaget, foreslo kelneren å sette den inn i ovnen igjen, men jeg sa at det tar minst 1 time til den er OK og jeg gidder ikke å vente. Så da tilbød kelneren at jeg ikke skulle betale for den og det var OK.
Noen bestilte dessert, den kommer om 2-3 minutter, med det tok 30 minutter. For lite personal og for mange gjester.
Vil ikke gå hit en gang til.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, SveinJ
Martina K, Online Marketing på Munchner Stubn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2017

Dear Svein J,
thank you very much for your feedback! We're really sorry for any inconveniences during your stay! It would be a pleasure to welcome you again.

Anmeldt 25. november 2016

De har alle de tyske rettene. De har øl. Det er rent og pent og gjestene er tydeligvis tyskere og andre vesteuropeere. Trivelige betjening, rask servering. Vi hadde burger, en liten øl og en flaske vin. Ligger rett ved hovedbanestasjonen. Passer for alle. Kommer igjen.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, staroe
Martina K, Online Marketing på Munchner Stubn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2016

Dear staroe,
thank you very much for your kind feedback. It's great to hear that you had a pleasant time in our inn. We would be delighted to welcome you again in our Wirtshaus.

Anmeldt 1. november 2016

Typisk tysk mat av grei kvalitet. Servicen er bra, men kelneren var litt for stressa. Litt for høyt støynivå hvis en skal prate med de som sitter på skrå over bordet.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, runesse
Martina K, Online-Marketing på Munchner Stubn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2016

Dear runesse,
thank you very much for your review. We are happy to read, that you enjoyed your dinner at our restaurant. We would be really happy to welcome you again in our Bavarian restaurant.

Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Maten var helt grei, og ølet var sliten og trist. Personalet virket redd for turister. Tok evigheter før man fikk bestille. Anbefaler ikke stedet.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Thaongu
Susanne G, Manager på Munchner Stubn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2016

Dear guest,

thank you for your feedback!
We are sorry to hear, that didn't enjoyed your dinner at our restaurant.
We apologise for any inconvenience.

kind regards
Your Münchner Stubn
WE Hotels & Gastronomie

Reisende som så på Munchner Stubn, så også på

München, Upper Bavaria
München, Upper Bavaria

Har du vært i Munchner Stubn? Del dine erfaringer!