“Gode priser og grei mat”
Anmeldelse av Trattoria Peretti

Trattoria Peretti
Vurdert som nr. 977 av 7 898 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Det er ingenting å utsette på prisnivået her. Bestilte en pizza som smakte bra. Den mangler likevel det lille ekstra for å skille seg ut fra en gjennomsnitts restaurantpizza.
Servicen var bra. Maten kom fort og servitørene var imøtekommende.

Lokalene var trange. Og var det veldig tett mellom bordene. Dette føltes ubehagelig. Det var flere ledige bord og en burde spredd gjestene mere rundt i lokalet.

Takk, _travelmanontripadv

Anmeldt 10. november 2018

Vi har besøkt denne restauranten i alle år vi har besøkt Berlin. Snart nå i 14 år. Her spiser vi pizza, bakt av den beste pizzabaker. Han står til høyre når dere kommer inn. Vi har kjent han i mange år, og i år fikk vi igjen et hjertelig møte med han. Her er det bamseklem å få. Vil dere ha en venn for livet og den beste pizza når dere besøker Berlin, så er dette stedet å besøke rett ved siden av Radisson Blu i Berlin Mitte.

Takk, magneraastad
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Vi bestilte pizza som var helt Ok. Den dårlige opplevelsen var at servitøren stod å gravde seg i nesen helt åpenlyst. Ikke vasket han seg på hendene, men tørket seg på buksen sin. Dette gjorde han flere ganger. Vi hadde ikke fått maten, jeg hadde allerede mistet appetitten og synes det var skikkelig ekkelt å bli servert av denne mannen.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Tina B
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Pizzaen er helt katastrofal! Dårlig service, ingen meny på engelsk heller ingen personale som snakker engelsk! Første og absolutt siste gang.

Dato for besøk: juni 2017
3  Takk, Armin N
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Vi spiste flere forskjellige pizzaer. Alle de ulike pizzaene hadde lite ost og tomatsausen var ganske smakløs. Dette trekker totalinntrykket mye ned. Oliven var av billig kvalitet og var ikke en italiensk restaurant verdig. Salaten var god. Vinmenyen var begrenset til to røde viner og noen få hvitviner. Vi fikk ikke tilbud om dessertmeny, eller Grappa/Lemoncello.
Prisnivået og servicen var grei nok.
Restauranten ligger sentralt plassert sammen med en rekke andre restauranter.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Rune1973

Reisende som så på Trattoria Peretti, så også på

Har du vært i Trattoria Peretti? Del dine erfaringer!