“Strålende thaimat. ”

God for: Store grupper, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Charlottenburg-Wilmersdorf (bydel)
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Flott lokale. Spennende meny. Vi valgte Black prawns med masse spennende tilbehør. Nedturen kom da vi skule bestille vin. Vi ønsket en vinanbefaling. Det fikk vi, en spansk riesling til 98 euro! Den valgte vi ikke. Men maten var fantastisk. Rykende fersk og velsmakende. Ingenting å si på prisen.

Takk, KariDage

Anmeldt 12. november 2017

Spiste husets spesialitet Black tiger shrimps med div supert tilbehør og suppen Tom Kah Gai. Svært gode smaker av ypperste klasse. Iskalde Wartsteiner på fat. Gode drinker. Svært hyggelig og behjelpelig betjening. Anbefales på det sterkestes- full pott!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, karlfredrikl2016
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Dessverre fikk vi en dårlig opplevelse når det gjaldt service. Man måtte lete etter servitørene. Bordet ble ikke ryddet. Vi hadde på et tidlig tidspunkt gitt beskjed om at en i familien hadde bursdag og at vi ønsket lys og kake. Dette ble helt glemt da vi bestilte desserten. Da vi alle hadde tatt på oss yttertøyet og var klare for å gå kom de løpende med kaken.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, charlottek325
NuRestaurant, Manager på NU Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2017

Dear Sirs and Madam,

Your comments regarding the service you received at our restaurant NU are very important to us.
We want guests to enjoy our food, service and atmosphere.

First, let us express our deepest apologies. You deserve the best service, especially when you have a birthday celebration.

We are questioning our staff and will take appropriate action.

Finally, the next time you visit our restaurant, please ask for the Management.
We will personally give you a special treatment and of course we will have some special surprises.

Thank you for comment this incident.

NU Team

Anmeldt 14. desember 2016

Nydelig mat, men vær obs på at dersom en reiser flere eller bare to så kan en måtte dele store firkantede bord med andre! Vi fikk et stort bord for oss selv, men det virket som om personalet overså oss- de hadde ikke kontroll på oss i all fall- det ble desverre lite driks på dem grunnet dette! Men ikke la deg avskremme - vi har vært der før uten anmerkninger etterpå :-)

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Arnfinn50
Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Artige store bord for større grupper! Spiste lunsj her og da var det så og si tomt... Maten og prisen var meget bra samt service. Autentiske retter med individuell vri og touch. Anbefales.

Dato for besøk: november 2015
Takk, 199alexanderr

Reisende som så på NU Restaurant, så også på

Har du vært i NU Restaurant? Del dine erfaringer!